Hakutulokset

1. S

seksi ja kengät

miehelläsi on vain harmiton fetissi, laita saappaat jalkaan ja mauti huumorilla miehesi reaktioita. Itse pyydän joskus naista laitttamaan jalkaan maiharit ja menox.
  2. S

tiukat farkut naisilla

miehenä suorastaan metsästän tuollaisia etumuksia esim busseissa jatroissa. ihanaa katseltavaa vaikkei pääsisi koskemaankaan. Kesällä ohuet puuvillaahousut paljastavat ihanasti häppäreitä.
  3. S

sukkahousut

tykköön naida naista kun hönellö on sukkikset jalassaå mutta hyvin harvat naiset suostuvat tälläiseen,miksi?
  4. S

Orgasmi ja itku

kerran mimmillä oli ollut tosi stressaava päivä, oli ajanut ojaankin, ja sovittiin treffit, orkkuvaiheessa mimmi räjähti rajusti itkemään, ilmeesyä kuitenkin näin että kyseessö oli nautinnollinen orkku. Oki mahtava tunne saada tehtyä tollanen räjähdys.
  5. S

Varmaan kiinnostaa

vai laitatko kuorineen
  6. S

mikä ammatin edustaja saa sinut syttymään?

eräässä kauppakejussa myyjät istuuu kassalla korkealla pyöreällä jakkaralla, reidet levällään suoraan asikkaaseen päit. Aina alkaa väkisinkin kiihottamaan kun pillu on suoraan n. 40 cm päässä. Aluks olin vähä hämillään mutta nyt oon oppinu nauttimaan siitä. P.s. En kerro ketjua.

Yhteistyössä