Hakutulokset

1. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

painat tuosta minun nimimerkin kohdalta sieltä pitäisi tulla että lähetä yv. Tosin en tiedä vaatiiko että olet rekisteröitynyt käyttäjä.
  2. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

On kyllä yllättävän vähän mutta ei se huono juttu ole 😊 fb ryhmään pääsee tosiaan kun laittaa minulle viestillä millä nimellä löydän ja lisäilen kaveriksi ja sitten ryhmään. Toki poistan sitten kavereista lisäyksen jälkeen ja myöhemmin jos tutustutaan lisäillään uudestaan ☺️☺️ Tervetuloa...
  3. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Osanotot ❤️ Elämä On toisistaan niin epäreilua! Toivon teille kaikkea lohtu surussa ja toivottavasti pian saisit nauttia rakaudesta ja vauvasta. ❤️
  4. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Mulla yksityisellä ylihuomena vu 😍 nyt on luottavaisempi olo kun oireita selkeästi havaittavissa 🥰 kaikki ollaan niin jännän äärellä!
  5. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Tervetuloa kaikille uusille, ihanaa että tulee lisää porukkaa 🥰 Pahoittelut etten ole heti lukenut viestejä ollu hektistä pari pv ja mä jotenkin jumituin lukemaan sitä fb:tä kun se ryhmä sielä mutta nyt olen käynyt viestit läpi. Kaikille ei saanut laitettua kaveripyyntöä ja ilman sitä en ryhmään...
  6. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Marla79 neuvola kannattaa varata ajoissa että saan ajankin niihin yleensä on aika ruuhkaa. Sitä en tiedä kuuluuko sun kunnassa yleisellä puolella varhais ultraa, kaikissa kunnissa ei kuulu. Sieltä itse haen lähinnä mielen rauhaa. Ja mitä sielä voi näkyä on viikot ja että vauva on kohdussa sekä...
  7. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Laitatko mulle sun nimen niin lisään sut ylläpitoon 😊😊
  8. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Eeva89 tervetuloa ja toivotaan parasta että saisitte terveen vauvan nyt ❤️ Marla 79 on vissiin aika yleistä pieni vuoto! En huolestuisi vielä, vaikka monesti helpommin sanottu kuin tehty. Mulla oli viimeviikolla kolposkopia (koe palat kohdunnupulasta) ja siitä vähän tuli haava vuotoa...
  9. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Helenehappiness Onko siinä tuulimuna raskaudessa niin että hcg nousee koko ajan mä en tiesä Tästä mutta kaiken maailman pelkojen kanssa myös täällä eletään. Kunpa tää aika vaan menisi hyvin meillä ihan kaikilla ♥️
  10. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Mä voisin tekasta sen fb ryhmän jos halukkaita on? Mutta sinne tarvitsisi myös toisen ylläpitäjän. Jos mulle laittaa yv:nä täällä viestillä oman nimensä niin lisään ryhmään sitä mukaan, en ole satavarma tarvitseeko ensin olla kavereita fb joten laitan pyyntöä tulemaan jos näin on. Ja salaisen...
  11. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Helenahappiness millä viikoilla sä olitkaan? Mulla kans tuo viikko digi vielä niin mietin uskallanko vielä tehdä et tulis +3… Mä hain tänään mama vitskut ja vähän uskaltanut iloita vauvasta. En muista mainitsinko että mulla yks keskeytynyt keskenmeno takana, niin se meinaa kummitella. Ja mua...
  12. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Joo vähän vetänyt mieltä matalaksi. Mä ymmärrän jos joku muu ei jaksaisi, mutta mulle tää elämä lasten kans on ollut kaiken rankkuuden keskellä kuitenkin elämäni onnellisinta ja parasta aikaa ❤️
  13. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Huiii on tyyriinpi kun täällä jää Kela-korvauksen jälkeen maksettavaa 70e tai 80e muistaakseni. Toki jos malttais odottaa sinne ensi kuun alkuun saa ilmaisen kunnalta mutta kyllä mä haluun käydä näkemässä että sydän lyö.
  14. M

Clearblue viiva katosi

Mulla on ekasta raskaudesta kokemus kun apteekin omasta hävisi viiva tosin vasta päivien päästä ja nyt tää katoava viiva on 2- vuotias 😊
  15. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Täällä kans huoli painaa. Esikoista ennen yksi keskeytynyt keskenmeno takana. Tänään kans varasin vielä yksityisen 20pv silloin pitäs olla viikkoja 6+6 ja syke näkyä. Onko porukka muuten varannut neuvolaan aikoja jo? Itse tänään sain ajan 29.4 ja täällä kuuluu myös varhaisultra sen sain 5.5...
  16. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Täällä ultra takana, sen verran oli näkyvissä että vasemmasta munasarjasta hedelmöittyminen tapahtunut ja raskaus on kohdussa. 3mm pieni pussi sielä näkyi ❤️ Onnellinen olo vaikka vielä vähän pelottaa meneekö kaikki loppuun asti hyvin. Mä oon kertonu, siskoille ja muutamalle hyvälle ystävälle.
  17. M

Joulukuiset 2022 ❄️💓

Moikka kaikki Täällä selkeä plussa testiin aprilli päivänä, eli perjantaina. https://aijaa.com/ujEZwN https://aijaa.com/neTb6R Laskettu aika on vähän hakusessa, en muista tarkasti menkkojen alkamis pv, mutta luulen että 7 tai 8.12 olisi LA. Raskaus tuli täytenä yllätyksenä, vähän erikoiseen...

Yhteistyössä