Hakutulokset

1. U

Esikoinen vuodelle 2014

bumpy: Hyvä se on käydä tarkistuttamassa paikat niin saat varmuuden että kaikki on hyvin! Tsemppiä odotteluun!! Minkä niminen tää sun lääkäri on?
  2. U

Esikoinen vuodelle 2014

bumpy ja pumbuliini: yksityisen lääkäritäti puhelimessa oli ihana! Olisi heti laittanut verikokeisiin, mutta kun ei ole kertaakaan vielä tullut menkkoja luomuna niin määräsi terolutit taas 3 kierroksi ja sen jälkeen kaikki hormooni verikokeet :) äkkiä ne kolme kiertoa menee eteenpäin ja sitten...
  3. U

Esikoinen vuodelle 2014

evaparadise: sain huomiseksi soittoajan lääkärille ja toivottavasti pelkkä puhelu riittää.. pääsin siis työterveyden kautta erikoislääkärille ja hänen listahinnat ovat yli satasen käynniltä :/ otan kyllä puheeksi myös etten ole saanut ovista bongattua varmaksi kertaakaan, mutta pääasia että...
  4. U

Esikoinen vuodelle 2014

bumpy: mulle lääkäri määräsi 3 kuukautta ja sen kuulemma pitäisi riittää kiertojen tasaamiseen.. no ei riittänyt ei, mutta tuskin niistä haittaakaan on jos syö pidempään! Hyvä idea tuo puhelinaika! Pitääkin koittaa saada heti ja kun en ole oviksia saanut bongattua kertaakaan niin josko kiva...
  5. U

Esikoinen vuodelle 2014

Heippa! Olen lueskellut jo pitkään taustalla ja enkä vieläkään haluaisi listoille, mutta vertaistukea kaipaisin. Olen kohta 29 v. ja jätin ehkäisyrenkaan pois viime vuoden heinäkuussa. Ekat menkat tulivat normisti 30 pvän jälkeen, mutta toisia ei kuulunut. Kohtu ultrattiin ja kaikki oli ok ja...

Yhteistyössä