Hakutulokset

1. K

Tamperlaisia odottajia?

Terve taas pitkästä aikaa! Ja tervetoloa Valonkantaja. :) Eilen oli ensimmäinen ultra Hatanpäällä ja kaikki oli kunnossa. Pikkuinen nukkui, eikä tahtonut näyttää etupuoltaan. Ultraajatäti joutui hieman tökkimään sitä hereille ja niin me nähtiin, kun se liikkui ja sydän löi. Mukaan saatiin kolme...
  2. K

Tamperlaisia odottajia?

Vastavirrassa, miten ultrassa meni? Neuvolassa sanottiin, että on ihan normaalia, jos vähän vuotaa. Vakuuttivat minut sillä ja nyt on tosi hyvä tunne, että kaikki menee hyvin. Huomenna mennään avomiehen vanhemille ja varmaan kerrotaan uutiset, kun munkin vanhemmat jo tietää. Jännää... Pientä...
  3. K

Missä vaiheessa plussasitte? :)

Kp 28/28 testasin negan, seuraavana päivänä ehkä pieni haamu ja 30/28 päivän testi taisi olla viallinen, kun ei siitä saanut mitään selvää. Nämä kaikki testit olivat mammaksi.fi -sivuston liuskatestejä. Kamalaa tihrustamista, kun ei meinaa saada selvää tuloksesta. Sitten vihdoin kp 31/28 aamulla...
  4. K

Tamperlaisia odottajia?

Ainiin, ja onhan mun rinnat kasvaneet. Siinä sentään joku oire. Ajattelitteko alkaa rasvaamaan ihoa jollain voiteella, jos se ehkäisisi raskausarpia? Mä oon ajatellut piakoin hommata voidetta, sillä mun ihoon jää muutenkin herkästi jälkiä.
  5. K

Tamperlaisia odottajia?

Onko teillä pahoinvointia? Mulla ei ole oikein mitään oireita, mitä nyt mahasta vähän vihlasee pari kertaa päivässä, vessassa ravaaminen ja välillä iskee kauhea nälkä. Toisaalta vaikea uskoa olevansa raskaana, varmaan tajuan sen vasta ultrassa, jos siellä jotain näkyy. Miinttuu, monta päivää...
  6. K

Tamperlaisia odottajia?

Hei taas, muistan tännekin välillä kirjoittaa. :) Ensimmäinen neuvola-aika on 26.2., silloin on rv 9. Perjantaina tuli vähän punaista tuhrua ja koitin soittaa silloin neuvolaan, mutta puhelinajallakaan kukaan ei vastannut. :( Vuoto on jatkunut todella todella niukkana, jos sitä voi edes...
  7. K

Laskettuaika Lokakuussa 2014

Mä taidan jättää varhaisultran väliin ihan rahankin takia. Täytyy vain luottaa, että hyvin se sujuu. :) Tiedättekö muuten noista ultrista? Onko se eka virallinen ultra np-ultra? Ja mitä se tarkoittaa? Selviääkö silloin lapsen sukupuoli? Tietämätön täällä kyselee...
  8. K

Niinpäs olinkin! Kieli-ihmisenä katsoin vain k:n kohdalta niin kuin aakkosissa. :D Ammattitauti, hehe.
  9. K

Mä puutuin vielä listalta. Tässä vielä uudestaan mun tiedot: Kajotar/ 26/ 1./ TAYS/ 6.10.
  10. K

Dolly, mullakin on välillä illalla/aamulla nenä tukossa, mutta niin on ollut välillä ennenkin, joten mun kohdalla varmaan suht normaalia. Soitin äsken neuvolaan ja tuli kovin onnekas olo, kun kysyttäessä minulla ei ollut mitään perussairauksia tai keskenmenoja ennestään. Ensimmäinen...
  11. K

Hei kaikki! Sain plussan torstai-aamuna, jännää! :) Aluksi oireina oli menkkakivut, jotka kestivät kuitenkin kerrallaa vain hetken. Tänään on ollut tosi normaalit olot, pahoinvointia odotellessa. ;) Plussan saatuani ostin apteekista jotain raskaus- ja imetysvitamiineja. Sitä ennen olen syönyt...
  12. K

Tamperlaisia odottajia?

Kiva! Mä en vielä uskaltanut soittaa, maanantaina sitten! Kumma kun sinne on vain puolen tunnin soittoaika...onneksi ei ole paljoa menoja, kun kirjoitan gradua eikä ole juurikaan luentoja.
  13. K

Tamperlaisia odottajia?

Hei! Plussasin eilen ja nyt on laskujeni mukaan 4+4. LA on 6.10. ja ensimmäinen lapsi tulossa. Hurjaa...kaikki on ihan uutta. Miinttuu, milloin sun laskettu aika on?
  14. K

Raskaana olo ja opiskelu

Hei! Laitanpa viestini tännekin, kun tuntui hukkuvan tuonne Mitäs nyt? -palstalle. Mietin tässä valmistumista ja raskaaksi tuloa. Tarkoitus olisi alkaa yrittämään lasta joulukuussa tai viimeistään huhtikuussa. Aloitin nyt tekemään gradua ja aion saada sen valmiiksi toukokuussa tai...
  15. K

Raskaana olo ja opiskelu

Hei! Mietin tässä valmistumista ja raskaaksi tuloa. Tarkoitus olisi alkaa yrittämään lasta joulukuussa tai sitten vasta keväämmällä. Aloitin nyt tekemään gradua ja aion saada sen valmiiksi toukokuussa tai viimeistään kesäkuun aikana ja valmistua. Mitenköhän sitä jaksaa opiskella raskaana...
  16. K

Yrityksen odottajat

Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat! Olen ajatellut laihduttaa pari kiloa, vaikka olen ihan normaalipainoinen. Pitkään painoni on pysynyt samana, mutta viime vuosina on tullut lisää pari kiloa. Olisi kiva painaa taas saman verran kuin ennen. Toisaalta en ole varma, riittääkö motivaatio...
  17. K

Yrityksen odottajat

Heippa! Meillä oli tuossa muutama päivä sitten vuosipäivä ja se jäi siitäkin syystä hyvin mieleen, että mentiin ekaa kertaa loppuun asti ilman ehkäisyä. Mies vielä varmisti, että olenko tosissani ja että vielä voi perääntyä. Noh, teoreettinen mahdollisuus on tulla raskaaksi, mutta en kyllä usko...
  18. K

Yrityksen odottajat

Moi Iitukka81 ja kaikki muut myös! En ole paljoa tänne alun jälkeen kirjoitellut, kun ei ole tapahtunut mitään. Hyvin samanlainen tilanne mulla kuin Iitukalla eli ei kunnon ehkäisyä ja vuoden ollaan oltu yhdessä. Kauan, Iitukka, te olette olleet yhdessä? Eilen kävin uudella kirpparilla ja...
  19. K

Yrityksen odottajat

Kiva kuulla, pienestä kii! Se tosiaan helpottaa paljon kun on jotain konkreettista. Viime aikoina on vauvahaaveet jääneet vähän taka-alalle...meille kävi sillain, että oli ensimmäinen teoreettinen mahdollisuus raskautua, ja sit tietty kuvittelkin kaikki oireet itselleni ja kahlasin varmaan...
  20. K

Yrityksen odottajat

Hei vain uusille jäsenille! Kiva kun porukka kasvaa. :) Minäkään en ollut tiennyt kerhoista, ennen kuin niistä täällä alettiin puhua. Sopiihan se kerhon perustaminen, nähdään samalla millaista se on. Me puhuttiin tänään kullan kanssa yrityksen aloituksesta. Päädyttiin joulu-/tammikuuhun, mikä...

Yhteistyössä