Hakutulokset

1. V

Tyhjennys tavat

Olen vähä lueskellut näitä paljon keskenmenneitä raskauksia... Itselläni todennäköisesti sama juttu parhaillaan tai siis tulossa... Ensi keskiviikkona meen laboratorioon otattaa hcg -arvot, tutkitaan verenkuvaa ja otetaan maksa- ja munuaiskokeet... Mulla saattaa olla kouhdunulkoinen...
  2. V

Rukousketju lapsettomille

Heippa!! Mun tilanne on nyt se, että tästä ei tullut toivotulla tavalla ja se harmittaa... Tää harmitus on sinänsä hyvinkin erikoinen, etten tiedä onko normaalia vai mikä on ja siitä, että harmittaa, ku toivottu jouluvauva ei nyt sitten tulekaan... Kävin toissapvänä ultrassa ja...
  3. V

Kiitos!!! Naimisissa oltu vuodesta 2006 ja nyt vasta tää iloinen yllätys plussaus ilmestyi mitä otollisempana päivänä... Ei sitä millään voi tajuta, että nään plussan ku niin monta kerta tullut vaan negaa ja tai tuhru tullut jo... Mä uskon teihin kyllä, että mahdottomasta voi tulla...
  4. V

Voi että... Tänne piti tulla kertomaan tilannettani... Eilen oli Jeesuksen ylösnousemuksen juhlaa ja tänäänkin jatkossa. Voi että, eilen testasin rask.testin Clearblue Plussalla ja siin tuli jotenkin plussa ja tänä aamuna testasin samaisel testil ja heti pärähti vahvan plussan... Voi että...
  5. V

Joo, olen samaa mieltä siinä, että jos mieli alkaa katkeroitua Jumalaa vastaan niin vihollinen on siinä voittanut, että alamme kapinoida Jumalaa vastaan... Toisaalta Jumalahan on meidän Isämme ja me hänen lapsiaan ja saahan sitä aina välillä purnata pahaa oloa, katkeroitua yms. mitä sillä...
  6. V

Tulipahan lisää juttuja mun jälkeeni... Miten kivaa!! =) Ajatukset kulkevat samaa rataa ja jotenkin tämä toisten samankaltaisten kanssa tulee helposti juteltua näitä asioita ilman katkeruutta ja vihaa ja sillai... Toiset voivat kääntää asian Jumalan vihaksi, että miksi on tehnyt minusta...
  7. V

Heippa Mirsa!! Kivaa löytää samaa kuuluva srk:nen... Mulla on käly, joka on kans vapislainen... Hänel on yksi lapsi ja toinen syntyy kohta kuukauden päästä. Heidän tilanne oli se, et esikoista sai odottaa 2v. ja sit toista ei ole kuulut ollenkaan, he kävivät tutkimuksessa ja kummassakaan ei...
  8. V

Olen täällä taas, siitä on aikaa ku viimeksi kävin foorumilla... Olen uskova kristitty ja minut kastettiin viime lauantaina Vapaaseurakunnas... Ikää löytyy 33v. ja lapseton... Ollaan mieheni kanssa yritetty vauvaa pitkään ja hoitotaipaleen alussa vasta... Seuraavassa olisi inssi vuorossa...
  9. V

Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Joo... Komppaan vähä totakin, ku toi painoasia on tavallaan hallinut elämääni, et oksat pois... Justiinsa mä olin sanonut, et loppiaisen jlk oon lihonut 2kg päälle eli 67kg... Mut kappas vain tänä aamuna paino olikin 65,3kg.. Et noinko nopeesti se laski.. Mä kyl pelkäsin, et pomppaako se sit yli...
  10. V

cornish rexit

Onko joillain kotonaan tuollaisia kissarotuja? Meillä asustelee viisi sellaista marakatteja ja aivan ihania jokainen... Meille ei ole vielä lapsi siunaantunut, jota toivotaan sitten ku sellainen tulee... Toivotaan, että tämä lauma hyväksyy tulokasta sitten joskus myöhemmin... Vanhin on 7v. ja...
  11. V

Paljonko olette pudottaneet painoa ja missä ajassa karppaamalla?

Mä aloitin karppaamisen elokuussa ja kolmessa kuukaudessa lähti 14kg... Oli uskomaton tunne.. Tosin mulla siis hyväkarppaus.. Olen jättänyt ainoastaan perunan, riisin, pastan ja vaalean leivän pois.. Muuten syön normisti... Sentit tosiaan lähtenyt paljon ja vaatteet mahtuu taas ja se oli...
  12. V

Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Mun ehkä turha mukaan tähän keskusteluun, mutta haluan kertoa teille omastani ja siitä, että onnistutte myös pudottaa painon niinku mäkin... Lyhyesti kerron taustastani... Itse olen nyt justiinsa täyttänyt 33v. ja mieheni kohta 35v. Yli vuosi sitten mentiin julkiselle ja silloin mut...

Yhteistyössä