Hakutulokset

1. E

Muisti pätkii

Alottelen pikapuoliin 5kk ikäiselle nöpölleni kiinteitä,mutta mutta enpä enää esikon jäljiltä muistakaan miten niitä uskaltaa antaa. Eli siis aloitetaan yhdellä maulla,pottu tai porkkana on ain neuvolan suositus,sitä annetaan n.viikko.Sitten uusi maku,mutta laitetaanko edellisen maun sekaan...
  2. E

Infektioastma

Kyselisin vaan että onko täällä monia inf.astmaa sairastavien (1-3v)lasten vanhempia? Onko teidän lapsilla alunpitäen infektioastmana ollut astma muuttunut sitten ihan krooniseksi ja jatkuvassa lääkityksessä olevaksi? Mites sitten onko inf.astmaan liittynyt rasitus astman kaltaista...
  3. E

Nopea synnytys....

Mulla esikoisen synnytys kesti kaikkineen 5h38min ja toisen 2h3min. Kolmatta vasta toivoskellaan joskus tulevaksi. Mutta kysyisin että joko tuo toinen synnytys oli sen veta nopsa että kolmannen kanssa saa mennä ambulanssilla (synnäri on n. 40km päässä) vai kuinka muilla on mennyt? Toki tiedän...
  4. E

Vinkkejä tarvittas arkea helpottamaan

Kertokaas äidit joilla on pieni ikäero lapsilla,että miten saatte arjen rullaamaan kun olette muksujen kanssa päivät yksin? Mulla esikoinen on nyt 1v 9kk ja kuopus 1kk vanhoja tapauksia. Välillä tuntuu niin kamalan raskaalta tämä yksin arjen hoitaminen mustasukkaisen pojan ja tissillä...
  5. E

Länsi-uusimaa!

Olen 20-vuotias 8kk ihanan pojan äiti ja kaipailisin juttu seuraa,maili kamuja tai sitten vaikka ihan perinteisiä kirjekamuja. Ollaan asuttu nyt puolisen vuotta täällä 09-alueella ja ei ole vielä ehtinyt tutustua muihin äiteihin joiden kanssa vois vaihdella ajatuksia. Autoa minulla ei...

Yhteistyössä