Hakutulokset

1. Z

Ehdotuksia, mitä kokeilla seuraavaksi?

Hyvä Jonnakar, että soitit Piltin tehtaalle! Itseäni harmittaa kans kovasti, kun tuolta valmisruokahyllystä ei paljoa voi ruokakärryyn ladata. meillä on kans riisi yks pahis ja tosiaan sitä tuntuu olevan ihan kaikkialla :( Tykkään tehdä itse soseita, mutta näin kokeiluvaiheessa ei huvita tehdä...
  2. Z

Tampereen yksityiset

Mekin ollaan käyty Mehiläisessä Jokelan Armilla ja oikein hyvää palvelua ollaan saatu.
  3. Z

Pohdiskeluja välttämisestä/altistamisesta, imetysdieetistä yms.

Oireiden väheneminen on yksilöllistä, mutta luullakseni tuossa 1,5 vkossa olisi jo pitänyt tapahtua muutosta. Mitä, jos tekisit nyt niin, että jättäisit kaikki kiinteät vauvalta pois? Usko vaan, kyllä pelkällä rintamaidollakin kasvaa (itsellä kohta 10Kk:n ikäinen tyttö, jolla ei yhtään...
  4. Z

Maidoton,munaton ja soijaton imetysdieetti

Muistaakseni Pirkka-vehnäpulla on maidoton ja munaton, kun ei voitele sitä.
  5. Z

Maitoaltistus ja Almiron

Kiitos vastauksesta! Aloin vaan epäillä, kun Almironhan on maitopohjainen. Mutta hyvä siis näin!
  6. Z

Maitoaltistus ja Almiron

Voiko maitoaltistukseen mennä, jos lapsi juo Almironia? Vai täytyykö olla jokin ihan maidoton tuote käytössä esim. Neocate?
  7. Z

Voiko kuitenkin olla maitoallergiaa?

Voiko Tuttelista tulevat allergiaoireet tulla vasta kahden viikon käytön jälkeen? Vai pitäiskö mahd. maitoallergia näkyä melko pian? Olen ollut imetysdieetillä ja tytöstä otettu Rast- ja Prick-testit, joissa ei mitään näkynyt. Otin itse maidon takas ruokavalioon ja tyttärelle Tuttelin...

Yhteistyössä