Hakutulokset

1. L

Nännit kipeät! Syy?!?

Nonnii. Selvispä se syykin sitten: Tiputteluvuotoa tullu nyt parina päivänä, eli puolen vuoden tauon jälkeen jotain menkantapaista pukkaa päälle. Ja tänää on sit vihlonu mahaa oikein urakalla. Ja mulla kun on ollu aina tosi kivuliaat menkat, ni luulin jo päässeeni niistä eroon, kun ei ole...
  2. L

mitä herkkuja illaks?

Miehelle voisi kyllä olutta ostaakkin. Itse tykkään ainoastaan sitruunaoluesta, eli two dogsista, mutta sitä ei enää mistään saa :'( Tacot ja tortillat :p
  3. L

mitä herkkuja illaks?

Miehellä vika päivä töissä (oppisopimus loppuu) ja sitä pitäis nyt sit juhlistaa jotenkin...mitä sitä keksis?
  4. L

Nännit kipeät! Syy?!?

Mulla ei oo kuukautisia ollu kuukausiin, kun kierukka laitettiin tammikuussa. Mutta välillä on alavatsaa nipistellyt samallalailla, kuin kuukautistenkin aikana ja kun kalenterista oon katsonu, ni niihin aikoihin ois normaalisti pitäny tullakin ja alkuviikosta taas nipisteli. Jospa se sitten sitä...
  5. L

Nännit kipeät! Syy?!?

Mistä voi johtua? Eilen illalla jo huomasin ja aamulla kun liivejä puin, ni pelkät nännit on tosi kipeät. Ihan kuin niitä olisi puristettu lujaa.
  6. L

Youtuben autovideoista...

Niin kait siinä sitten on :D
  7. L

G: Mitä ostatte lapsillenne karkkipäivän karkeiksi??

Meidän perheessä ei karkkipäivää vielä vietä muut kuin mie ja mies. Lapsi 2,5 v ei vielä karkkia saa.
  8. L

Niin mutta kun jotkut videot on ihan vaan pelkkää moottorin ja sen pörinän kuvaamista. Mut juuh, kyllähän ne tietty joitain kiinnostaa, mut mietin vaan, et mikä siinä on, ihan vaan moottorin pörinän tuijottamisessa...
  9. L

Kertokaas miulle, varsinkin palstan miehet, että mikä kumma siinä kiinnostaa, että pitää esim. kuvata oman auton käynnissä olevaa moottoria, kaasutella hieman ja vaan kuvata moottoria eri kuvakulmista kun se pörisee ja sitten laittaa video esim. Youtubeen muiden katseltavaksi? Ja mikä siinä...
  10. L

Mä sanon lapsiani välillä apinoiksi, mites teillä?

Silloin jos oikein kenkulla päällä on, ni kutsun pikku-nilkiksi :D, muutoin on sormiapina, ötökkä, mönkijä ja milloin mikäkin... :heart:
  11. L

Mikäon päätehtäväsi työssäsi?? GALLUP :D

Tietokoneen ja 3-D-jyrsimen käyttö
  12. L

HuomentA !!! PERJANTAI. Jeeeee !!!!

Huomenta huomenta! Töissä jo ollaan, mutta vähän väsy olo, ni ei koko aikaa jaksais keskittyä työhön, vaan pakko välillä täälläkin käydä kurkkimassa. Ihanaa kyllä, että on jo perjantai! Tää viikko on jotenkin ollu niin rankka ja yöt on menny kukkuessa, ku toinen puoli niskasta on melko...
  13. L

Meni sitten kaikki tärkeät tiedostot , kuvat ja musiikin hevon kuuseen!!!

Juu ulkoinen kiintolevy on suositeltavaa hankkia! meillä on kaks ja niissä on molemmissa kaikki samat tiedot, et jos toinen niistäkin kärähtää joskus, ni ompahan toinen tallella. Meillä kun on viimesen 6-7 vuoden ajalta kaikki kuvat siellä, ni iso itku tulis jos kaikke häviäis. Siel on pojan...
  14. L

ukkosmyrskyä

Uskaltaako muuten ukkosella pitää lasten huoneessa itkuhälytintä päällä?!?
  15. L

ukkosmyrskyä

OIH! Nyt kuuluu jo vaimeaa jyrähtelyä...kohta pitänee sammutella koneet... Äkkiä ruokkimaan koirat...
  16. L

Olipa poliiseilla mukavaa....

Ainaki sitä pyllyä kiristi kasaan vetovyö :D (vyötäröllä leveä pehmustettu osio ja siitä lähtee takaa jalkojen välistä etupuolelle heijastinnauhalla varustetut remmit, jotta pysyy lantiolla tuo vyö ) Näkyypähän ainakin hämärässä tuo miun pylly, jos ei muuta :D Toissailtana oli kyl viel ihan...
  17. L

ukkosmyrskyä

Oon kans tuota illan mittaan seuraillu ja lähellä myllää...Sada ei, eikä mittää vielä...aurinko van paistelee...mut toivottavasti tänne asti yltäis jyrinät ja pian. Alkaa tää pään jomotus jo riittämään.
  18. L

Nojaa... naama punaisena juoksin hiki valuen, ku kans koiraa kiskoo semmoista vauhtia, että!! No jos poliisimiehet tykkäs hikisestä naisesta, ni mikäs siinä sitten :D
  19. L

Toissailtana lähdin juoksemaan kahden koiran kanssa ison tien varteen ja yhdessä vaiheessa vaan huomasin, että joku hidastaa vierelle. Poliisithan ne siinä maijallaan hidasti ja ajeli hetken vierellä kun juoksin :o Vilkaisin heitä, ni virnistivät, moikkasivat ja jatkoivat matkaa... Mikäköhän...
  20. L

Koiran puruluut

En kyllä oo ikuna kuullu, et niissä ois mitää määräsuosituksia. Mut kait se on ihan koirista kiinni. Meillä yhdellä koiralla kesti ne puristeluut (isoimmat mitä löytyi) n. 15 minsaa. Nykyään saavat naudan putkiluita, ni kestää pitkään.

Yhteistyössä