Hakutulokset

1. J

Clomifen

HeidZ666: Kannattaa käydä tosiaan lääkärissä. Minulle määrättiin kp 39 terolutit, kun olin tehnyt negatiivisia testejä siihen asti eikä menkkoja kuulunut, normaalisti kierto clomeilla 32. Seuraavana päivänä tein kuitenkin positiivisen testin kp40. Minulle sanottiin, ettei teroluteista ole...
  2. J

Clomifen

On se joo kumma, kuinka iloinen siitä voi olla pienestä, että kroppa toimii "normaalisti" ja ovulaatio ylipäänsä tapahtuu. Mä ainakin olin niin iloinen, joka kierrossa, että ovulaatio ylipäänsä oli havaittavissa. Siitä revin sitten ne ilon hetket ja siitä että menkat tuli ylipäänsä ajallaan. Nyt...
  3. J

Clomifen

Niinä kiertoina, jolloin menkat alkoivat oli kiertoni pituus aina sen tasan 32 päivää. Ja ovulaatio oli siinä kp 14-17 paikkeilla melkein kuin nakutettu. Menkat oli ihan kunnon menkat eli ei mitään tuhrua. Kierrosta jossa raskaus onnistui oli ovulaationi vasta kp24 ja positiivisen raskaustestin...
  4. J

Clomifen

Kovin tutultu kuulostaa HeidZ666 ja Elli82 teidän tilanne. Itselläni on myös monirakkulaiset munasarjat, tämä todettiin kättärillä, kun aikoinaan tutkimuksissa kävin. PCO:ta minulla ei ole ainakaan todettu tai sitten ei ole tutkittu. Aikoinaan söin myös e-pillereitä vajaa 10 vuotta ja niiden...
  5. J

Äidiksi ensikertaa 30+

Mukaan liittyy 34-vuotias äippä. Poika syntyi lokakuussa -09 ja on nyt 2,5 kk. Isä 38-vuotias. Uusissa vauvakuumeissa kärvistelen jo. Lähimmille kerroin olevani raskaana, mutta suku sai tietää vasta, kun vauva syntyi. Oli siinä ihmettelemistä, kun luulivat jo toivottomaksi tapaukseksi :) .
  6. J

Clomifen

Mulla ainakin raskaus onnistui juurikin clomien vaikutuksesta. Yritettiin miehen kanssa kaksi vuotta ns. luomuna, mutta ei onnistuttu. Mulla hyvin epäsäännöllinen kierto, kuten aikaisemmasta kirjoituksestani ehkä jo luitkin. Kävin myös tutkimuksissa, mutta mitään syytä ei löydetty. Todettiin...
  7. J

Clomifen

Mulla ainakin clomien aikana oviksien ajat vaihteli, vaikka kierron pituus oli melkein aina vakio 32 (rasittavan pitkä aika odottaa tuo 32 päivää :laugh: ). Ovis osui yleensä siihen 14-17 kp:n tienoille. Lopulta en enää tikuttanut ollenkaan. Ajattelin, että huomaan jos huomaan ja kyllä parilla...
  8. J

clomit+ultra ovulaation jälkeen

mielestäni ei voi nähdä. Itse kävin ultrassa aikoinaan -08 loppu vuodesta tarkistamassa munasolujen kypsymisen parillakin eri kierrolla. Toisessa havaittiin clomien vaikutuksesta yksi kypsynyt munarakkula (19mm) noin kp14 (clomi määrä 1/päivä). Itse luulin, että ovis oli jo ollut. Lääkäri...

Yhteistyössä