Hakutulokset

1. M

Clomifen

Hei kaikki pitkästä aikaa! Kivaa, kun täällä on käyty vähän innokkaimmin keskustelua viime aikoina! Minäkin päätin tulla kertomaan teille kannustavia uutisia, nimittäin sain ensimmäisen plussan tänään kahdesta eri testistä! :heart: Tämä oli nyt kolmas clomikierto ja en ole tuntenut...
  2. M

Clomifen

Mulla kävi just niin ekasta clomikierrosta, että kierto lyheni 35-36 kp:stä 29-30 kp:n. Että ainakin ihan normaaliksi kierto palautui. Mulla oli kyllä Menopur lisänä, että silläkin toki varmasti oli vaikutusta.. Nyt oon syönyt myös toisen kuurin niin, että otin joka toinen päivä 2 ja jokat oinen...
  3. M

Clomifen

Itse söin tosiaan ekan clomikierron ja sen jälkeen kp 8 menin ultraan ja ssg:n ja suurin munasolu oli silloin vain 7mm. Sitten uuteen ultraan menin kp 12 ja johtofolli oli vain 11mm ja sit lääkäri määräs mulle samasta päivästä alkaen vielä 5 päivää Menopur-piikkejä. No, niitä sitten innokkaasti...
  4. M

Clomifen

Hei kaikki! Mizze77, oon tositositosi pahoillani! Luin kaikki nämä viestit, mitä olette kirjoitelleet ja tuntuu pahalta, kun joudutte pettymään...voimia! Oli pakko liittyä teihin myös, on ihana jakaa näitä kokemuksia. Toki, minulla ei ole vielä mitään muuta jaettavaa kuin vain se, että...

Yhteistyössä