Hakutulokset

1. M

Ultrataanko ennen kaavintaa?

Minulla oli myöhäinen km 20.2.2010 rv.16+. Kävin jälkitarkastuksessa 22.3 jossa raskaushormooni 6. Sanottiin,että kaikki ok,ei ultrausta. Nyt kun menin hormoonitutkimuksiin,todettiin ultralla,että limakalvon pinta yhdestä kohtaa epätasainen ja raskaushormooni 1,6 ja lähete kaavintaan. Minua on...
  2. M

onko meitä täällä paljonkin?

3km. Eka rv 6 (2007),toka rv 9 (2008) ja viimeinen ja rankin rv 16+ (2010). Viimeisessä tuli lapsivesi virtsatieinfektion seurauksena. Lapsi oli vielä hengissä,kun jouduimme lääkärin suosituksesta tappamaan oman lapsemme ja synnytin hänet. Aikaa mennyt nyt n.2kk ja tuntuu ettei tahdo päästä...
  3. M

Kiukkuketju

Kylläpä ahistaa ja vaikka mitä! Työkaveri on tuomassa muutaman kuukauden ikäistä lastaan töihin näytille ja veetuttaa! Sain kolmannen kekskenmenon,myöhäisen sellaisen,joten piti vielä synnyttääkkin,noin kaksi kuukautta sitten ja en ole siitä oikein vielä toipunut.! :'( Ja mitä tekee työkaveri...
  4. M

Kiukkuketju

Meiän firma se ei maksa hoitopäiviltä kun joutuu olemaan sairaslomalla,niin sairasloman palkkaa. Pitää olla palkattomalla. Voi vittu,että ku lähetään rankaseen,niin rankastaan kunnolla! En mä oo tätä osaa valinnu! Vittu!!!
  5. M

Ivf:stä saatava sairasloma mietityttää

No voi ny helvetti! Tämäkin vielä kaiken muun päälle! Olen kuvitellut,että sairasloma on automttisesti palkakallista,mutta nyt epäilykset heräsivät ja soitin työkaverille,joka on joutunut käymään hoidoissa ja selvisi,että palkkaa ei siis meidän firma maksa. Nyt ei oo itku taas kaukana...
  6. M

Kiukkuketju

-työkavei joka tjt-meiningillä tuli heti raskaaksi(tai ainakin musta tuntuu siLtä ) -ystävä joka aina"lohduttaa" sanomalla:"kyllä se sieltä tulee,kun on oikea aika(mitä v...ua,meillä on ollu oikee aika jo pitkälti yli kaksi vuotta ) -tyypit: älä stressaa,niin kyllä se sieltä tulee (ois...

Yhteistyössä