Hakutulokset

1. N

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Raskaustesti oli silloin viimeviikon alussa epäselvä. Eilen sitten aamulla alkoi tosi kovat kuukautiskivut, ristiselkä oli aivan sairaan kipeä, tuntui ihan samalta kun esikoista olin synnyttämässä kun vesien mentyä alkoi supistelemaan! Kun nousin ylös ja menin vessaan ja kun pissasin niin alkoi...
  2. N

Olen aika lailla nyt tulisilla hiilillä. Tein apteekin oman raskaustestin ja en sitten odottanut koko viittä minuuttia kun mitään viivaa ei tuntunut ilmaantuvan ja menin katosmaan telkkua. Kun oli ollut siellä vajaat puoli tuntia ja menin heittämään testiä roskiin ettei tuo esikoinen näe sitä...
  3. N

Heippa kaikille, hengissä ollaan;)! Päätettiin miehen kanssa sitten unohtaa vauvasta haaveilu lähes heti kun oltiin edes kunnolla päästy yrittämäänkään... Nyt on kulunut aikaa siitä jonkun verran ja olen joutunut nyt oikeastaan tahtomattani raskauskysymysten äärelle! Olen hyvin hämilläni ollut...
  4. N

+++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++

nyt olis kp 4. vuotoa vielä hieman. eka yk lähteny käyntiin eli tammikuun loppupuolella olis varmaankin testin paikka jos ei menkkoja kuulu. viime kierrossa ei edes vielä yritetty ja ovulaation miielestäni kuitenkin bongasin. se oli joulukuun 8. päivän tienoilla ja 26. joulukuuta alko menkat...
  5. N

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Heippa kaikille pikkukakkosta toivoville! Täällä uusi ilmoittatutuu mukaan :-) Kiertopäivä 4. menossa ja menkat tekee loppuaan pikkuhiljaa. Tästä kierrosta alkaen olisi tarkoitus lähteä yrityksen tielle. Ostin ovulaatiotestikitinkin apteekista kun on niin epäsäännöllinen kierto ollut...

Yhteistyössä