Hakutulokset

1. 6

relaatio 119

Kiitos. Espoo-ruutu täysi kuten myös löytyy apuja Lohikäärme, Aika, Italia, Vuoristo, Black Widow, Maskotti, Rantaviiva, Tv-sarja, Futurologia, Kanava ja Nobel eli nää on täynnä ja muista ruuduista puuttuu joitakin hajasanoja.
  2. 6

relaatio 119

Ei sulta satu löytymään Espoo-ruutuun yläreunassa Jo14 väliviivalla; löytyi kun uudelleen wikin tahkoi läpi :D:rolleyes: tai Hevonen-ruutu Pääsanasta oikealle väliviivallinen 10 tai Kvanttifysiikan Alaoikealle No 4+5+3 Alaoikealle ArKu 4+2+8 No on puuttuneet jo kauan eikä vaan tärppää vaikka...
  3. 6

relaatio 119

No niinpä tietysti, kiitos. Se Ma 9 on tuon ammatti.
  4. 6

relaatio 119

Televisiosarja Suoraan ylös 6+4 Pääsanasta(?) Eliittinuorten juttu, jenkkisarja Kaakkoon 6 Auttaisko olivia dunham Luoteessa Ani 8 Pierre Culliford Maskotti Ah 9 Sarjakuvahahmo, vastasana ylhällä auttaa Tii 8+8 Googlaa vastasanat, heti googlen ekalla rivillä Ma 9 Oikealle (?) Yleissana, esim...
  5. 6

Relaatio 176

Ei yhtään ystävällisempi, vaan melkein yhtä paha kuin Salo oli =) Hermot paukkuu niin ettei rajaa. Palattu takaisin tähän. Nyt kasassa 38 sanaa, mut tyssäsi. Mitkä sanat sulta vielä puuttuu vai saitko ne jo ratkaistua? Ajattelin, et jos oon ne jo ratkonut voin antaa vihjeitä.
  6. 6

Relaatio 176

Tostesin kanssa saman ja sen takia aloitin ratkomaan Espoota pöytälaatikkoon.
  7. 6

Relaatio 176

En ole yhtään edistynyt. Aloitin toisen ratkomisen, kun tämä tyssäsi. Nyt mennään Espoo 119 relaationia, mut varmaan kun se tyssää palataan Maksjokeen. Miten itselläsi menee? Joko sait sen laskutehtävän valmiiksi?? Mä tahkon vielä tuolla vasemmalla kulmalla noiden samojen ongelmien kanssa =)
  8. 6

relaatio 119

Oliskohan kellään näihin apuja, jokaisesta puuttuu kaksi sanaa eli Espoo: Pääsanasta ylös 6 Ylh. keskellä väliviivallinen 14 Futurologia: JuVe 8+8 MaYm80 8+6 Nobel-palkinto: Pääsanasta alas vas. väliviivallinen 12 Ylh. vas. Ra 13+5 Televisiosarja: Pääsanasta oik. 5+6 Ylh. vas. AniSar 5+4...
  9. 6

relaatio 119

Pääsanasta 6+4 pitäis lukea wikissä (kuuluisa) hepo 7+5 vinkiksi Gymkhana ja sana on enkkua Muita en löydä vihjeistä eikä mulla noita ole auki. Toivottavasti noista edes jotain apua.
  10. 6

relaatio 119

Juu tässä menee vielä tovi ennenkuin pääsee hakemaan tämän =) Ollaan kuulolla. Ja hitto heti tempas pahan eli Vuoristo ruutu ja sieltä Ch 6; kun sen ratkaisen on toivottavasti ruutu täysi =)
  11. 6

relaatio 119

Kiitos. Tuo 7 alhalla on Roolipelitapahtuma. Jo6+2+2 on suomalainen el.. Perttu Lepän käsikirjoittama. Samoin tuo 14 väliviivalla puuttuu multakin.
  12. 6

Relaatio 81

Tuo Avaruus B-4+6- viik puuttuu multakin UFC vas alareuna 6+9: laita google hakuun viikinki ja sieltä sarjakuvahahmo ja hahmon wikistä löytyy myös tuo 5. OpFaF 9 puuttuu multakin Herkku-Iter rajasana, jos olen oikeassa kohdassa niin tuo 4 on yksi paikka josta noita rin voi ostaa. Iter-Star...
  13. 6

Relaatio 81

Kiitos vinkeistä ja taas jatkuu tämänkin ratkonta. Oletko itse saanut valmiiksi vai vieläkö pähkäilet? Autan jos vain pystyn =)
  14. 6

relaatio 119

Vieläkö on tämän ratkojia? Vaikka olenkin suurimman osan ajastani asunut Espoossa niin jo pääruutu tökkii pahasti. Yksikin apu auttaisi esim KiRo 10 sekä 8 tökkäsi aika pahasti. Apujakin annan, jos vain samassa kohdassa olen.
  15. 6

Relaatio 81

Oiskohan jollain vihjata pääruudun eli geokätköilyn paria uupuvaa sanaa eli pääsanasta 5 hieman vinosti vasemmalle ylös alavasemmalla oleva 7 johon yhdistyy mm. Glo-By-Kg Se ruutu olisi näiden jälkeen valmis =)
  16. 6

Relaatio 176

Johan tää tyssäilee. Nyt ongelmana Luo-Len välinen 10 sekä 10 lähtevä 8 ylös ja yhdistyy Len
  17. 6

Relaatio 176

Näyttää takkuavan aivot, mut kiitos vinkeistä kyllä nämäkin avautuu; kunhan saan tehtyä työpaikkahakemuksen ja CV:n valmiiksi. Saitko sen laskujutun tehtyä?
  18. 6

Relaatio 176

Mä sain noi, mut sitten ne niiden jatkot taas puuttuu.
  19. 6

Relaatio 176

No mulla on se sama kateissa kuin mitä tässä ketjussakin on, mut vihjettä ei ole eli sy..la 10 sekä rä 9 Näiden katkeamisen takia mulla on koko yläosa ihan auki vielä.
  20. 6

relaatio 121

Mä avasin uudestaan keskustelun tälle relaatiolle täällä: https://kaksplus.fi/threads/relaatio-176.2488874/#post-31574750 mut eipä sieltäkään mitään apuja ole; ainakaan tuohon laskemiseen.

Yhteistyössä