Kiitos. Espoo-ruutu täysi kuten myös löytyy apuja Lohikäärme, Aika, Italia, Vuoristo, Black Widow, Maskotti, Rantaviiva, Tv-sarja, Futurologia, Kanava ja Nobel eli nää on täynnä ja muista ruuduista puuttuu joitakin hajasanoja.
Ei sulta satu löytymään
Espoo-ruutuun
yläreunassa Jo14 väliviivalla; löytyi kun uudelleen wikin tahkoi läpi :D:rolleyes:
tai
Hevonen-ruutu
Pääsanasta oikealle väliviivallinen 10
tai
Kvanttifysiikan
Alaoikealle No 4+5+3
Alaoikealle ArKu 4+2+8
No on puuttuneet jo kauan eikä vaan tärppää vaikka...
Ei yhtään ystävällisempi, vaan melkein yhtä paha kuin Salo oli =) Hermot paukkuu niin ettei rajaa.
Palattu takaisin tähän. Nyt kasassa 38 sanaa, mut tyssäsi. Mitkä sanat sulta vielä puuttuu vai saitko ne jo ratkaistua? Ajattelin, et jos oon ne jo ratkonut voin antaa vihjeitä.
En ole yhtään edistynyt. Aloitin toisen ratkomisen, kun tämä tyssäsi. Nyt mennään Espoo 119 relaationia, mut varmaan kun se tyssää palataan Maksjokeen. Miten itselläsi menee? Joko sait sen laskutehtävän valmiiksi?? Mä tahkon vielä tuolla vasemmalla kulmalla noiden samojen ongelmien kanssa =)
Oliskohan kellään näihin apuja, jokaisesta puuttuu kaksi sanaa eli
Espoo:
Pääsanasta ylös 6
Ylh. keskellä väliviivallinen 14
Futurologia:
JuVe 8+8
MaYm80 8+6
Nobel-palkinto:
Pääsanasta alas vas. väliviivallinen 12
Ylh. vas. Ra 13+5
Televisiosarja:
Pääsanasta oik. 5+6
Ylh. vas. AniSar 5+4...
Pääsanasta 6+4 pitäis lukea wikissä (kuuluisa)
hepo 7+5 vinkiksi Gymkhana ja sana on enkkua
Muita en löydä vihjeistä eikä mulla noita ole auki. Toivottavasti noista edes jotain apua.
Juu tässä menee vielä tovi ennenkuin pääsee hakemaan tämän =)
Ollaan kuulolla.
Ja hitto heti tempas pahan eli
Vuoristo ruutu ja sieltä Ch 6; kun sen ratkaisen on toivottavasti ruutu täysi =)
Tuo Avaruus B-4+6- viik puuttuu multakin
UFC vas alareuna 6+9: laita google hakuun viikinki ja sieltä sarjakuvahahmo ja hahmon wikistä löytyy myös tuo 5.
OpFaF 9 puuttuu multakin
Herkku-Iter rajasana, jos olen oikeassa kohdassa niin tuo 4 on yksi paikka josta noita rin voi ostaa.
Iter-Star...
Vieläkö on tämän ratkojia? Vaikka olenkin suurimman osan ajastani asunut Espoossa niin jo pääruutu tökkii pahasti. Yksikin apu auttaisi esim KiRo 10 sekä 8 tökkäsi aika pahasti. Apujakin annan, jos vain samassa kohdassa olen.
Oiskohan jollain vihjata pääruudun eli geokätköilyn paria uupuvaa sanaa eli
pääsanasta 5 hieman vinosti vasemmalle ylös
alavasemmalla oleva 7 johon yhdistyy mm. Glo-By-Kg
Se ruutu olisi näiden jälkeen valmis =)
Näyttää takkuavan aivot, mut kiitos vinkeistä kyllä nämäkin avautuu; kunhan saan tehtyä työpaikkahakemuksen ja CV:n valmiiksi.
Saitko sen laskujutun tehtyä?
No mulla on se sama kateissa kuin mitä tässä ketjussakin on, mut vihjettä ei ole eli
sy..la 10 sekä rä 9
Näiden katkeamisen takia mulla on koko yläosa ihan auki vielä.
Mä avasin uudestaan keskustelun tälle relaatiolle täällä:
https://kaksplus.fi/threads/relaatio-176.2488874/#post-31574750 mut eipä sieltäkään mitään apuja ole; ainakaan tuohon laskemiseen.