Hakutulokset

1. A

~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

Hei elomassulaiset! Tänään olin ultrassa ja ikäväkseni ilmoitan, että joudun jättäytymään pois listasta. Laskettua aikaa siirrettiin niin paljon että minusta tuleekin syysmassu! Onnea kaikille odotukseen ja ihanaa kevättä! T:Anselmiina
  2. A

~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

Mun on ihan pakko vähän jakaa mun huolta. Eli mä pelkään ihan älyttömästi mennä maanantaina ensimmäiseen ultraan. Pelkään niin hirveesti, että jotain on pielessä. Onko muita pelokkaita? Miten tästä pelosta pääsee... Tiedän että heti helpottaa ultran jälkeen, mutta tämä aika ennen sitä on niin...
  3. A

<<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

Raskausviikkoja nyt 13 + 1. Ensiviikolla vasta ultraan, eikä millään jaksaisi odottaa. Vatsakipuja ollut välillä ja päänsärkyä aika usein. Ulkoilu yleensä auttaa pääkipuun. Närästystäkin löytyy ajoittain. Eilen ostin kirpparilta ensimmäiset äitiysfarkut. Alkaa omat vanhat vaatteet puristaa...
  4. A

<<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

Hei kaikki odottajat. Ilmottaudun mukaan elomammoihin. Olen 24v. ja odotan esikoistani rv 12. Ultrassa en ole vielä ollut. Ei ihan tahdo vieläkään sisäistää sitä tosi asiaa, että vatsassa on pieni ihmisenalku, vaikka tosin yritettiin vuosi ennenkuin tärppäsi. Ihanaa odotusaikaa kaikille!

Yhteistyössä