Hakutulokset

1. H

hei

En ehkä täytä määritelmää raksaleski, mutta sama ongelma. Mies on kotona lasten kanssa "lomalla" koko kesän. Minä töissä. Viime kesänä valmistui talo talopaketti-ratkaisulla. Nyt tehdään autotallia. Sen pitäisi olla kohta valmis, mutta niin on kyllä koko perhe ja parisuhdekin. Mies on päivät...
  2. H

ei kestä....

En kestä kun mies on jäänyt kahden kuukauden kesälomalle, itselläni lomaa vain normaali 4 viikkoa. Hirveää syyllistämistä siitä että kun hän tekee kotona kaiken, vaikka on lomalla. Ja kun minä olen hänen ja lasten mielestä "aina töissä". Minulla on normaali 8 tuntia päivässä, mutta kun miehellä...
  3. H

iiso ikäero ja silti toiveita kolmannesta

Meilläkin syksyllä valmistui omakotitalo. Tuntuu että nytkin kaikki rahat menevät. Aina ajattelee että seuraavasta tilistä ostan sen tai käyn kampaajalla tms. Ja sitten tilipäivän jälkeen huomaa, ettei taaskaan jäänyt ylinmääräistä. Niinhän se on, että kyllähän sitä pärjää jos niin päättää...
  4. H

iiso ikäero ja silti toiveita kolmannesta

Meillä kohta 8v kaksoset ja nyt tuntuisi että olisi niin kiva jos pieni lapsi kietoisi pulleat kätensä kaulan ympärille. ..Ja mielellään yksi kerrallaan. ;) Silti miettii että joko ikäero on liikaa. Ja kun kävin kelan sivuilla laskemassa mahdollista vanhempainrahaa, miten ihmeessä sillä...
  5. H

Muita joille sanottu, että on pilannut elämänsä, kun on lapsen/lapset tehty nuorina

Minä olen usein. Sain kaksi ihanaa lasta 21 vuotiaana. Kaikki yhteiskunnalliset merkkipaalut on saavutettu lapsista huolimatta. On akateeminen tutkinto, vakituinen työpaikka, avioliitto, koira, omakotitalo. Mutta kyllä minä usein harmittelen aikaista ajankohtaa. Niin jäivät vaihto-opiskelut...

Yhteistyössä