Hakutulokset

1. C

Onko kenelläkään vauva laskeutunut raskaana ollessa aikaisessa vaiheessa?

Mulle sanottiin jo viikolla 25-27( en tarkkaan muista), että vauva on jo laskeutunut.. ja nyt viikkoja 33+2
  2. C

plussaa odotellessa

Muistan, kun itse odottelin plussaa maaliskuun lopulla ja tein myös testin liian ajoissa, näytti negaa.. mutta kuitenki tuntu siltä et oisin raskaana, mut en ollu ihan varma ennen toisen testin tekoa, mikä näytti plussaa :D se oli vähä hämmentävä hetki ku mies ja minä saatiin tietää et oon...
  3. C

Uusia ystäviä kaipaillaan :)

Täällä '88 syntynyt tyttö rauman läheltä :) joulukuussa on esikoisen laskettu aika.. voisin alkaa meilaileen ja mesessäkin käyn, mutta en aina jokapäivä.. osote näkyy omissa tiedoissani :)
  4. C

onko muita äidiksi tulevia vuosi mallia 88?

mmiilia, tällähetkellä asun rauman lähellä =) keväällä muutettiin miehen kanssa tänne. Mistäpäin itse olet? tiedoistani löytyy sähköposti ja mese osoite, jos kiinnostaa alkaa meilaileen.. mesessä tosin käyn joskus harvoin.. riippuu päivästä :D Meillä on tosiaan melkein sama laskettuaika.. :D...
  5. C

onko muita äidiksi tulevia vuosi mallia 88?

Moi! Täällä ois yks vuosimallia '88 oleva tyttö.. Esikoisen laskettu aika on 10.12.07 ja nyt raskausviikkoja kertynyt tasan 32 :)
  6. C

TULKAA TÄNNE ÄIDIT 19v

Olen kohta 19 vuotias, (vuosimallia '88) tuleva äiti porin läheltä :) Esikoisen laskettu aika on 10.12.07

Yhteistyössä