Hakutulokset

1. J

Syyskuun söpöläiset 2016

Kyllä uudetkin saavat fb-ryhmään liittyä Tervetuloa kaikille uusille ja todella suuret pahoittelut kyytiläisen menettäneille Mulla on ollut tänään pahoinvoinnin osalta rauhallisempi päivä, ja heti oon ihan huolissani että onko kaikki hyvin vaikka ei pahoinvointikaan kivaa ole, mutta tästä...
  2. J

Syyskuun söpöläiset 2016

Jaahas. Mulla alkaa pahat olot hiipiä ilmeisesti ihan kunnolla kuvioihin :sick: tänään sai ruokatunnilla väkisin syödä puolet ruuasta ja ruuan jälkeen tuli sellanen olo että potkaseeko kaiken syödyn takaisin :sick::sick: Lisäks pari pvää ollut kamalat päänsäryt, en vaan tiedä onko ne...
  3. J

Syyskuun söpöläiset 2016

Mulla on kanssa ollut ihan järjettömät mielialanvaihtelut eilen räjähdin miehelle jostain ihan pienestä ja sormukset lenteli. Ei normaalia mulle. Lisäks itku tulee tosi herkästi ja ihan hassuista jutuista JeniJRiver ja Pilkku 6+0
  4. J

Syyskuun söpöläiset 2016

Mulla on neuvola vasta 2.2., rv 9+4. Voi tietty olla siks sen verran myöhemmin kun on toinen lapsi kyseessä. Itsellä on jotenkin tosi epäuskonen olo vieläkin, kun tätä on niin kauan odotettu. Kai sen viimeistään np-ultrassa tajuaa sit
  5. J

Syyskuun söpöläiset 2016

Laitetaan vielä tiedot oikeaoppisesti. 1.9./toinen lapsi/28v/TAYS
  6. J

Syyskuun söpöläiset 2016

Heippa kaikille! Uusi ilmoittautuu varovaisesti ryhmään :) LA on laskurin mukaan 1.9., toinen lapsi ja TAYS. Ja ikää mulla on 28v. Yritystä meillä on tähän toiseen takana jo melkein kaksi vuotta. Kyllä meinasi usko ja kärsivällisyys loppua kesken (n) Menkkojen piti alkaa jouluaattona, ja kun...

Yhteistyössä