Hakutulokset

1. K

NEUVOJA ARKEEN: vauva ja puolitoistavuotias, miten pärjään?

Meillä lapsilla on ikäeroa 1v7kk, vauva on nyt 8kk ja ainakin tähän asti olen ollut tosi tyytyväinen tähän ikäeroon! Mustasukkaisuutta ei meillä ole ollut lainkaan, aluksi oli ehkä pikkuisen esikoisella huomionhakua kiellettyjä asioita tekemällä ja hiukan enemmän heräilyjä, mutta siinä se...
  2. K

kakskymppisii äitejä turusta???

Meillä nukutaan yleensä nyt yhdet päiväunet n.11:30-14:30, mut voin vielä kikkailla kahdetkin, jolloin ekat 10-12 ja sit miniunet illansuussa. 3.4. ei kyllä taideta siis päästä, mut se Marakattikin vois olla mielenkiintoinen katsastaa joku toinen päivä? Käytiin tänään perhekahvilassa Halisissa...
  3. K

Wiklundin kahvila kuulostaa ihan hyvältä, mut 12:30 meille ei valitettavasti käy oikein koskaan, just päiväuniaika :( , pitäis olla vähän aikaisemmin tai myöhemmin... Edit: siis esim. 13:30 voitais jo vähän kikkailemalla ehtiä, mut paljon aiemmin ei, muuten on ihan kiukkuinen poika. Tosin...
  4. K

Me asutaan Yo-kylässä, mut meillä on auto käytössä, eli voidaan hurauttaa tapaamiseen melkein minnepäin Turkua vaan =). Joku sellainen paikka pitäis keksiä et mahtuis useammat vaunut ja lapset kanssa mahtuis vähän liikkumaan. Joo, aika itsestään selvää, mitään tiettyä paikkaa ei tuu mieleen... =)
  5. K

Moi! Piti ihan rekisteröityä tänne kun löysin tämän ketjun =) . Olen siis 21 v ja Turusta ja mulla on ihan just 1v täyttävä poika. Äitikavereita ei oikein ole, niin kaipaisin päivisin vähän enemmän tekemistä ja juttuseuraa ja poikakin tykkää hirveästi muista lapsista. Eli oltaisiin mielellään...

Yhteistyössä