Hakutulokset

1. M

Esikoinen hoidossa, äiti kotona vauvan kanssa

Meil pian 5 vuotias on puolipäivähoidossa tarhassa ja itse olen vauvan kanssa kotona. Vanhempi tarvii niin paljon virikettä että ei voi millään olla kotona. Naapurissakaan ei asu leikkikavereita. Tarhaan se haluaa itsekin mennä eikä jäädä kotia vaikka semmonen vaihtoehto on annettu.
  2. M

4-vee ja pukeutuminen

Sama homma... Meillä pian 5 vuotta täyttävä poika ja tapellaan myöskin pukemisesta joka ikinen päivä. Taitaa kyllä kuulua tuohon ns. 4 vuoden uhmaan... Toivottavasti vaan menee pian ohi :headwall:
  3. M

Vauvan päässä outo "patti"

Ajattelin täältäkin kysäistä jos jollain olisi tietoa seuraavanlaisesta asiasta, kun huomasin muutama päivä sitten 3 kk ikäisellä vauvalla päässä olevan patin tai kohouman (millä nimellä sitä nyt voisi kutsua). Vaikuttaa olevan kallossa, ei aukileen kohdalla vaan vähän sivulla. Olen ymmärtänyt...
  4. M

Meili-kaveria, jolla n. kk ikäinen vauva ja isompia lapsia (leikki-ikäisiä )

Täällä myöskin mamma joka vois mailailla kuulumisia ja muuta arkista. Lapset 2 ½ kk sekä 4v9kk. marit_aaltonen@hotmail.com
  5. M

Vauvan unen pituus

Terve kaikille Ajattelin tulla kyselemään teiltä miten muilla pikkuvauvat nukkuu... Pikku tyttöni on kahden ja puolen kk ikäinen, ja nukkuu mielestäni ehkä vähän "liikaa", jos nyt vauvat voi liikaa nukkua... On vuorokaudessa hereillä noin 5-6 tuntia, ja hereillä ollessaan on todella...

Yhteistyössä