Hakutulokset

1. K

Kesäkuiset

@heikura79 Voihan vee, samassa veneessä sit ollaan :unsure:. Kunpa selvittäisiin säikähdyksellä. Mä mietin, että yrittäisin varata ens viikolle varhaisultran, niin sais jotain selvyyttä asiaan. Mulla tää raskaus on kyllä niin alussa, ettei sykkeet välttämättä vielä näy, joten en tiiä kuinka...
  2. K

Kesäkuiset

Mun ei oo tarvinnut käydä enää kolmeen yöhön pissalla, toivottavasti tää ei oo paha merkki :unsure:. Yöllinen pissihätä on ollut mulla selkeä raskausoire, kun normaalisti ei oo öisin tarvetta käydä. Nyt se sit on loppunut, eikä mitään muitakaan oireita ole :cry:
  3. K

Kesäkuiset

Minä taidan olla ihan höyrähtynyt, kun kävin eilen jo shoppailemassa raskausvaatteita, vaikka mulla on menossa vasta 5+0. Tässähän voi käydä vielä vaikka mitä ennenkuin niitä pääsee käyttämään. Mut niin kovasti haluaisin jo fiilistellä raskautta, etten voinut vastustaa kiusausta. Ai niin ja mun...
  4. K

Kesäkuiset

Heippa! Minäkin liityn varovasti mukaan tänne :). Olen nyt kolmena päivänä tehnyt testin ja haaleaa viivaa näyttää. Hieman on mielestäni vahvistunut aina edellisestä, joten luottavaisin mielin tässä ollaan. Oireita ei vielä ole ja minun puolestani saisivat kyllä pysyäkin poissa, sen verran...

Yhteistyössä