Hakutulokset

1. M

Työssäkäyvät, kertokaa päiväohjelmanne?

6.40 kännykkä heräättää lataan kahvinkeittimen avaan koiralle oven mennessäni yläkertaan vessaan alastullessa koputan esikoisen ovelle ja muistutan pentukoirasta, joak pitää käyttää Juon kahveet ja syön aamupalaakin koiran herättää miestä n. klo 7.15 meikkaan ja herättelen miestä (mies...
  2. M

G:Kuka EI muuttaisi maalle mistään hinnasta?

Itse en voisi kuvitella asuvani kaupungissa. Meillä kauppaan 25km, kerran viikossa hakee autolastin tavaraa, niin hyvin pärjää. En vaihtaisi näitä kauniita järvimaisemia mistään hinnasta (vaikka kauniita maisemiakaan ei olisi, haluaisin pysyä täällä "luonnon helmassa"). =)
  3. M

Kuinka usein pyykkäätte & vaihdatte lapsen vaatteita?

Meillä lakana ja pyyhepyykki n.kolmen viikon välein, puhtaat alusvaatteet kolmesti viikossa saunapäivinä ja lapsille päällysvaatteet vasta kun reilusti likaisia,2-3krt/viikossa, ei joka tahran takia. Ulkovaatteet myös saa reilusti likaantua ennen pesua, ehkä kerran kuukaudessa ulkohaalarit...
  4. M

naapurin kissa....

voi hertsileijjaa kun ULKONA on ELÄIMEN ULOSTETTA!!! Tarhaan vaan ketut, supikoirat, siilit, jänikset, linnut jne...Jotkut ihmiset on vieraantunu luonnosta täysin! Jos kissa ei ole agressiivinen niin antakaa sen mennä omia menojaan, koska ei se ymmärrä teidän "mun maksettu piha"-ajattelua...
  5. M

80 syntyneitten mammojen pino

Mulla 01/06 typy :heart: :heart: :heart: Ja lisää toivonmukaan pian :heart:
  6. M

Tontin koko, hinta ja paikkakunta

n.1,3 hehtaaria ja hinta 15 300 euroa. Maalla noin 15 km Lahdesta.
  7. M

liesisuojus

Minä otin etulevyjen nappulat pois, takalevyihin poika ei vielä ylety. Ihan hyvin on mennyt jakeluun 1v5kk ettei niitä nappeja käännellä.
  8. M

Uimaan 1v 3kk

Iituli Jos teidän lapsi ei kakkaa kotona kylpiessä niin tuskin kakkaa uimahallissa. Vauva-uinnissakin on todella harvinaista että joku vauva kakkaisi veteen. Jos epäilyttää niin käy ostamassa sellaiset vauvojen uimahousut missä luvataan että vahingot pysyy housuissa.
  9. M

Veden kulutus?

Meillä vettä kului vuodessa 56 kuutiota ja maksoi 102 euroa. Perheeseen kuuluu 2 aik. + vauva + 2 koiraa. Jonkin verran myös rakennettiin viime kesänä joka lisäsi veden kulutusta.
  10. M

meilejä äideiltä

maalainen utelee että mistähän kaupungista on kysymys. miksei maalla-asuvat äidit kelpaisi myös? olikos kaupunki imatra vai iisalmi??

Yhteistyössä