Hakutulokset

1. A

Suosittele hyvää ensimmäistä turvaistuinta!

Brion Zento meilläkin ja kokonaan penkin päällä... ei tarvitse pitkiä vöitä, siis takana. Tilavuutta jos etsii niin Britaxin two-way elite on mainio.. ennen oli sellainen ja olin tyytyväinen, mutta turvatyynyn vuoksi auton vaihdon myötä siirryttin taakse, sinne ei meillä sopinut.
  2. A

vauvakaukalosta turvaistuimeen

Lisäänpä vielä että käy ihmeessä sitten sovittamassa istuin autoonne lmyyjäliikkeessä niin asia ratkeaa paljon paremmin.. itse en sovittanut eliteä ja sitten tulikin yllätys kun ei istunut, muuten en olisi siitä luopunut.
  3. A

Juuri alavöitä minäkin tarkoitin.. Two-way elitessä muuten ihan samantapaiset.. Meillä oli elite ennen mutta kun turvatyynyn vuoksi ei saanutkaan enää eteen istuinta niin vaihdoin zentoon joka vie vähemmän tilaa takana ja "syviin" penkkeihin ei elite sopinut kun takana alhaalla oleva tuki otti...
  4. A

Brion Zento... Tosi kätevät alavöiden lukot.. toki voi olla muissakin..
  5. A

Nuvaring ja sivuvaikutukset

Moi! Mulla oli eka kuukausi tota ja sitten helpotti, kunnes taas justa edellisen kans uusi noi oireet, oli vielä vuotohäiriöitäkin. Kerrassaan outoa. Meni heti hermo, heitin pois. Tosin on muidenkin hormonaalisten kanssa ollu ongelmia. Jatka vaan sitkeesti, voihan olla että pärjäät vielä hyvin.

Yhteistyössä