Hakutulokset

1. Josa76

Näin tyttö tuli maailmaan=)

Kuullosti lempeältä ja helpolta synnytykseltä =) Ihanaa.. Melkein tippa linssissä :heart:
  2. Josa76

uteliaisuuttani tiedustelen kokemuksianne

Minulla kaks synnytystä takana eikä kummassakaan ole ollut minkäänlaista vuotoa etukäteen, ei limatulppaa tai mitään, Säännöllisten supistusten kestettyä pari tuntia läksin molemmista sairaalaan ja pari tuntia siitä muksut maailmassa. Ei kannata jäädä odottelemaan vuotoja, lähde kun tosiaan...
  3. Josa76

hyviä synnytys kokemuksia

Kaksi alatiesynnytystä takana ja pelkkää hyvää kerrottavaa. Ensimmäisestä lähdettiin sairaalaan kun supistuksia oli tullut pari tuntia 10min välein. Rauhoittelin itseäni matkalla hengittelemällä syvään, siitä kiitokseksi oksensin sairaalaan tultuamme. Makoilin sängyllä ja kätilö jutusteli...
  4. Josa76

taidan jo siirtyä tälle puolelle

Katsos toivossa on hyvä elää.. kaikilla on täydet mahdollisuudet tulla nopeasti raskaaksi kunnes toisin todistetaan. Kyllä me korkealta pudotaan jos tarvetta on ja nöyryyttä opitaan kun aikaa alkaa kulumaan. Tällä palstalla käyn lueskelemassa juuri siksi koska tiedän ettei kaikki käy sormia...
  5. Josa76

taidan jo siirtyä tälle puolelle

Mitä pahaa me siel ollaa tehty.. :'(
  6. Josa76

kolmas lapsi kun isommat menossa kouluun?

Mieheni kanssa kovasti toivotaan kolmatta, esikoinen aloittaa toisen luokan ja kuopus menee eskariin.. Kivahan se lapselle on että äiti on kotona kun tulee koulusta kotiin..
  7. Josa76

kun teillä ollut keskenmeno niin

Oireita oli jo ennen kuin testi näytti plussaa mutta ne katosi pian verisen vuodon jälkeen..
  8. Josa76

keskenmenon jälkeen..

Mulla ei tullut verta kuin yhtenä päivänä, ruskeaa sit pari seuraavaa.. mut niin vain meni kesken.. menkatkin on aina puolet runsaammat
  9. Josa76

tuulimunako?

Koita keksiä muuta tekemistä, itse stressasin just viikon ruskehtavan vuodon takia joka sit muuttuikin vereksi ja viikko siitä testi näyttää miinusta. Et pysty tekemään mitään muuta kuin rauhoittamalla itsesi ehkä helpottaa tilannetta. On paljon raskauksia joissa on ollut kaikennäköistä vuotoa...
  10. Josa76

ONKO vm.-76

Hep! hyvää vuosikertaa ja kaksi tyttöä -97 ja -99
  11. Josa76

Hormonikierukasta

Täällä palstalla on joku jolla oli alkanu menkat 2viikkoo poistamisesta ja seuraavia ei enää tullu ku oli jo raskaana. En vaa muista kuka se oli..
  12. Josa76

Ystävättärien hyvät neuvot synnytykseen

Jokainen synnytyshän on yksilöllinen ja jokaisen kivunsietokyky erilainen, mutta olis silti kiva kuulla minkälaisia ohjeita kaverit on antaneet -"näin kun teet kaikki menee hyvin" ja oliko niistä mitään apua? Minulla on 2 lasta ja esikoista maailmaan saattamaan lähtiessäni sain tälläisen...
  13. Josa76

Miten kertoa pehmeästi miehelle yllätysvauvasta?

Se haluaa varmaan vähän aikaa miettiä ittekseen. Hyvä ettei sanonut voi paska tms. se on positiivista. Tais mennä ihan vaa yllätyksestä sanattomaks.. pidetään peukkuja että sulateltuaan asiaa on hyvinkin innoissaan.

Yhteistyössä