Hakutulokset

1. K

imettäneille:

Näin täälläkin
  2. K

Miesten oma aerobick... ;) ( video ) *turhis*

Nauratti aluksi mut sit alkoi ärsyttämään ettei noi 2007 vuoden abit ole yhtään komeampi kuin aikoinaan 80-luvulla. HÖH
  3. K

Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

WOU naiset. En voi lainata mitään viestiä kun niin monella oli upeita kakkuja. Olette kyllä taitavia. Ja KÄÄK, tarviiko sitä alkaa treenaamaan, 1-vuotis synttärit lähestyy =)
  4. K

thaimaa 1,5v kanssa

Kiitos vinkeistä ja linkeistä. Lisäksi on pakko mainita et Suomessa on oppivelvollisuus mutta ei kolunkäynti pakkoa =)
  5. K

keksikääpä raskas harraste

Uinnin täytyy olla aika raskasta kun kaikki ovat unille valmiita kun uimahallilta kotiin pääsee :)
  6. K

harrastaako kukaan naisten kuntonyrkkeilyä...

ei tule usein kurkattua tänne... No mut kuntonyrkkeilystä. Suosittelen lämpimästi :) . Itse olen harrastanut sitä jo useamman vuoden enkä lopeta!! Olen aika laiska harrastamaan mitään, varsinkaan sellaista missä tulee hiki, hih. Tekee hyvää harteille ja kaikelle muullekin. Riippuen tietysti...
  7. K

eroahdistuksesta..

Itse on tullut harrastettua noin niinkuin ennakoivasti (ennenkuin on ulvomiseen asti päästy) sellaista että ::: Koira lenkille ja paljon tekemistä, myös pääkopalle. Kotiin saapumisen jälkeen koira tietty menee nukkuun ja minä hiivin ulos, saapuen kovaäänisesti heti takaisin. Koiraa tulee juuri...

Yhteistyössä