Hakutulokset

1. A

Neuvokaas rouvat vähän... (parisuhdeasiaa)

Olen ollut reilu puoli vuotta suhteessa miehen kanssa joka on ollut seitsemisen vuotta sinkkuna. Joitain epämääräisiä pikku suhteita lukuunottamatta mutta ei siis mitään vakavempaa... Meillä kaikki alkoin todella hienosti, nähdään useita kertoja viikossa ja vietetään öitä toistemme luona...
  2. A

Itsehillinnän puute vai joku todellinen sairaus?

avun hakemista omaan väsymyksen ja pinnan kiristymisen keskellä on vaikeaa mutta sitä ei kannata pelätä että joku vähättelee SINUN oloasi ja pelkoasi jaksamisestasi. ymmärrän kyllä että neuvolassa saattaa vähättelyä saada osakseen mutta siihen EI pidä tyytyä! Ota yhteys suoraan johonkuhun...
  3. A

GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

tiedän yhden Venti nimisen pienen pojan ja väestörekisterikeskuksenkin mukaan ainoa sen nimen saanut lähes sataan vuoteen Jade oli mielestäni outo nimi tytölle mutta nyt olen tottunut kun sukulaisen lapsella se nimi
  4. A

pelätäänkö muilla imuria?

meillä esikoinen pelkäsi kauan imuria, laitoin sohvalle istumaan "turvaan", nyt tulee (2v9kk) jo itekin imuroimaan mutta pelkää jos putken suu tulee lähelle ja tuntee ilmavirran. toisella lapsella viha/rakkaussuhde imuriin: tykkää kovasti mutta välillä pelottaa varsinkin kun laitetaan imuri...
  5. A

Seksittömyys ja rutiini

kuulostat ihan minun mieheltäni. meillä tilanne ollut "vaan" 3 vuotta. mies on yrittänyt vaikka mitä että minä innostuisin tai olisi edes jonkinlaisia helliä hetkiä. mutta minun haluni häntä kohtaan loppuivat tasan sinä päivänä kun lapsemme syntyi. siihen asti meillä oli aktiivinen seksielämä...

Yhteistyössä