Hakutulokset

1. N

ADRESSI PALSTAN TOIMIVUUTEEN!!!!!!

hep hep :wave:
  2. N

koirarotu asiaa

Meillä ollaan tykätty hovawartista :heart: Tämä on meidän eka hoffi, mutta ollaan kyllä menettetty sydämemme rodulle :) Hyvä vahti ja loistava muksujen kanssa!
  3. N

Mikä tila-auto?

Tykkään että nykyinen Mazda5 on meille tarpeeksi tilava. Kolme istuin/korokeistuin ikäistä muksua ja pari koiraa matkaa ihan simppelisti siinä. Tosin kyllä missä tahansa tila-autossa tulee eteen meillä se ongelma, että jos pitää ottaa mukaan sekä koirat että vaunut niin sitten loppuu tila =)
  4. N

Hiivatulehdus?

varmaan sitä sitten joo...tuleepahan sekin sitten koettua :laugh:
  5. N

Siirryin digiaikaan

ja ostin digitaulutv:n mikälie :) Miten sellainen kuuluu puhdistaa? Mukana tuli joku säämiskän palanen, joten oletan, että nihkeä pyyhintä, jota muuten harrastan pölyjen poistamiseksi, ei tule tässä sitten kysymykseen?Vai?
  6. N

Hiivatulehdus?

Mulla ei siis ole ikinä ollut moista noin niinkuin että olisin tiedostanut, mutta liittyykö siihen jotain runsaampaa valkovuotoa ehkä?!
  7. N

Mitä mieltä tämmöisestä papista?

oho, olipa tökeröä :o Itse jännitän jälleen kerran että minkälainen pappi tällä kertaa saadaan. Nyt jo on huono fiilis: meillä pitäisi olla tulevana sunnuntaina ristiäiset ja pappi ei ole vieläkään ottanut yhteyttä meihin sopiakseen keskusteluajasta ja kastetileisuuden yksityiskohdista...
  8. N

taas itkettää

itsekin poden syyllisyyyttä että avauduin miehelle. kuitenkin puhuminen auttoi. eilenkin kyselin kaikkea tyhmää kun asiat pyöri mielessä. ja tietenkin lopulta itkin sitä että miten asia vaikuttaa häneen jne. mutta hän ON mahtava, sanoi, että sitten hän haetaan lisää ulkopuolista apua jos niin on...
  9. N

Pyrvin lääke

Värjääkö aina ulosteen ihan selkeästi punaiseksi? Meilläkaikki ovat syöneet kuurin perjantaina eikä kenelläkään vielä mtn värjäytymiä...
  10. N

taas itkettää

Olen nyt pari päivää valittanut täällä jo. Minäkin koen jonkun verran ahdistuneisuutta. yhtäänkään jos pysähdyn, alkaa itku. Isommat pojat jos sanovat minulle jotain, huomaan välillä, että multa menee ihan ohi se asia. En koe aikaa vauvan kanssa mitenkään raskaaksi, mutta olen helpottunut kun se...
  11. N

Lihava laps????

Meillä samankokoinen kuusivuotias ja minusta vallan sopivan kokoinen. Nelivuotiaan pituudesa en tiedä tarkkaan, olisko jo yli 110 mutta painaa jonkun 18kg. käyristä en tiedä, kyllä sen silmillä näkee ovatko sopivankokoisia
  12. N

Olen uusi täällä mutta....

Ja nyt sataa lunta enkä saa petivaatteita ulos tuulettumaan :(
  13. N

Ihanaa (jos tällaisessa tapauksessa voi tota sanaa käyttää...) kun on joku kohtalotoveri, vaikka eri elukoista. ei me olla tässä taisteltu vielä kun eilisestä mutta kauhistuttaa, että jos menee kauan ennen ku päästään niistä eroon... ja tarkoitus onoikeasti pyytää maanantaina terkkarilta apua...
  14. N

ja siis, vaikka on kihomatoja, niin ei tarvi erakoitua? ärsyttää kun koko ajan pyörii mielessä, että missä niitä munia täällä talossa on :'(
  15. N

Nyt on siivottu koko päivä ja olen ihan puhki. Pyykkikone jyllää ja petivaatteet ovat ulkona vieläkin. Mieli oli hetken pirteämpikin, mutta nyt alkaa alakulo taas ottaa valtaa...Hemmetti.
  16. N

pyykinpesusta

no noin ajattelinkin...kun kuitenkin kaikki vaatteet on jo tuhat kerta pestyjä - vaikkakin neljässäkympissä - niin luulisi kestävän.
  17. N

pyykinpesusta

mitä sitten ovat keinokuituiset? :ashamed:
  18. N

pyykinpesusta

Täällä kun taistelen niitä kihomatoja vastaan niin mietin mitä vaatteita uskallan pestä kuudessakympissä ilman että kutistuvat tai väri lähtee?
  19. N

Kohta menee oikeasti ihan hysterian puolelle. Pojatkin varmaan jo ajattelee että tuo äiti on sevonnut. Luin tietenkin netistä asioita ja sitä siivousta ja lelujenkin pesua ja pakastamista vaimitäseoli. EN KESTÄ!!!
  20. N

kiitos teille kovin!

Yhteistyössä