Hakutulokset

1. H

Oulu: Kuivasjärven ympäristö

Hei, Olemme tänä vuonna 4-v. ja 1-v- lapset vailla leikkikavereita Kuivasrannan, Kuivasjärven, Ahvenojan ja/tai Kaijonharjun alueilta. Äiti hoitaa meitä kotona, joten kaipaamme seuraa eritoten arkipäivisin. Olisiko teistä kiva tavata meitä sisä- ja ulkoleikeissä? Meidät tavoittaa...
  2. H

CIPRALEX kokemuksia?

Nosto!! Itse juuri aloittanut lääkkeen, ja ahdistus lisääntynyt niin kamalasti, että yöunet on menneet totaalisesti. Sängyssä ei voi pyöriä, kun olo on niin tuskainen...joten tänne päädyin koneelle tähän aikaan yöstä :'(
  3. H

Kammottava ärtyisyys äidillä!!!!

hennamaria: rohkenenko minäkin hieman kysellä sinulta tuosta lääkkeen aloituksesta?! tuohon toiseen ketjuun jo kirjoitinkin tästä lääkkeen aloituksesta, ja sen mukanaan tuomasta olosta. Itse olen syönyt cipralexia ihan vain muutaman päivän vasta, ja olo on tosi EPÄTODELLINEN!! Ihan kuin ei olisi...
  4. H

Kun ei enää jaksa,eikä kestä mitään...

Mulla lääkityksenä cipralex...olen siis vasta aloitellut. Muutama päivä sitten. Ja täytyy sano että olo aika kamala. silmissä tuntuu sikäli oudolta, että olo on kaiken aikaa jotenkin epätodellinen...ikäänkuin en olisikaan tässä maailmassa...Vaan katselisin kaikkea unen läpi... silmissä näyttää...
  5. H

Masennuslääke ja vauvan liikkeet

Olen raskaana, viikolla 29. Masennuslääkkeen siis juuri aloittanut...Kaksi päivää sitten. Syynä kova ahdistus ja keskivaikea masennus...Mikä tässä pikkuhiljaa paisui vähän liian pahaksi. Olo aika huono henkisesti...+ sivuoireet mitä lääkkeestä tulee, huh! Mutta sellainen huolestuttaa että vauva...

Yhteistyössä