Hakutulokset

1. K

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

heippa pitkästä aikaa..taas! en ole pahemmin jaksanu kirjoitella, ku meidän perheessä eletään tällä hetkellä aika surullista aikaa. Äitini sairastaa haimasyöpää joka on nyt levinnyt jo maksaan ja ehkä jo vatsaankin. Hän on tällä hetkellä sairaalassa ja mitään ei ole enää tehtävissä. :'( :'(...
  2. K

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

heipsuli toodella pitkästä aikaa! taitaa olla ikuisuus siintä ku meikäläinen on tänne viimeks mitään kirjuutellu :x mut nyt on aikaa :wave: ON: miten tää toinen raskaus voikaan olla näin vaikeeta?!?! väsyttää ihan vietävästi ja olo ei ole muutenkaan ihan parhaimmasta päästä....toista se oli...
  3. K

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

heippa pitkästä aikaa! miten sitä voikaan tuntea ittesä todella huonoksi?!?! meillä esikoisen 3.5 vee kans tää viime viikko on ollu suorastaan sanoen erittäin syvältä.....kaikki alko viime perjantaina illalla ku saunottiin ni huomasinpa vaan et neidin pikkarit on veressä :'( kyseltiin siinä...
  4. K

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

heippa!!! AI että on ihana olo :heart: tänään sain sitte ihan oikeen varmistuksen siihen että todella oon raskaana :heart: :heart: siellä se pikkunen oli ja sydän sykki todella kovaa ja lääkärikin oli oikein mukava ja kannustava. nyt on hyvä mieli lähtee illaks töihin ja taidanpa jättää...
  5. K

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

heippa vaan pitkästä aikaa! tänään oli eka neuvola ja samoja juttuja, mut oli siel myös paljon uutta! esikoista odottaessa ei ollu ku yks ultra ja nyt onkii kaks....tai mun kohdalla neljä, ku olen ne kaks ihan ite hommannu ja maksanu :D hammaslääkäri ei oo enää ILMASTA mikä potuttaa mua ihan...
  6. K

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

\ mulla vähän sama tilanne..parin viikon päästä uusinta ultra et onko siellä elämää vaiko pussi vaan. torstaina kävin siellä ultrassa ja viikkoja oli 6+2 eli voi olla et hedelmöitys on tapahtunu myöhempään ja sen takia vielä pussi vaan vasta näkyvissä...toivotaan parasta!!! onneks on ihana...
  7. K

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

heippa Catriina! meillä täällä anjalankoskella ei laiteta varhaisraskaudenultraan muutakun sitte jos edellisissä raskauksissa on ollu jotain outoa ja terveyskeskuksessa ei oo ketään lääkäriä kuka katsois ultralla joten yksityiselle joudun menemään! tää on tätä säästöä :kieh: kaisuli

Yhteistyössä