Hakutulokset

1. M

Onko täällä ketään lakia tuntevaa paikalla? Olisi kysymys auton hintaan liittyvästä asiasta...

Onko tehty mitään velkakirjaa/asiakirjaa siitä, kumpi on maksanut mitäkin? Sillä kun auto on b:n omistuksessa, ni se on B:n auto. Ei voittoja voi jakaa, jos ei ole kyseessä voitoista, eli ei päde tähän. Auton arvo on huomattavasti laskenut. Jos asiakirjoja tehty, pitäisi maksujen mennä auton...
  2. M

Yksinhuoltaja ystäviä...?

Olen 25v yh ja ollut alusta asti kaksin, nyt reilun vuoden ikäisen tyttöni kanssa. Täällä Jyväskylässä olen asunut noin puolitoista vuotta ja tutustunutkin jo joihinkin yh-äiteihin. Tapaamme silloin tällöin isommalla porukalla ja jotkut saaneet kavereita toisista enemmänkin. Emme kuitenkaan...
  3. M

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

Ainii niin ja kukkaiskeiju, tunnistin tein tytön kuvasta ja näinkin varmaan teidät tein lähtöpäivänä kun olitte viimosia punnituksia tekemässä, jos nyt en ihan väärin siis tunnistusta tehnyt.. :xmas: Onko siulla semmoset tummat pitkät hiukset ja mahtoko olla joku huivi päässä tein lähtöpäivänä?
  4. M

Moro! En oo oikeen pahemminn kirjotellu tänne, mut käyny kyl harvasen päivä lukemassa tein kirjotuksia. Varsinkaan loppuraskaudesta en viittinyt kirjottaa mitään, ku olin jo niin tuskastunut, et olisin vaan valittanut jotain.. :$ :ashamed: Mutta siis nyt on vihdoin tyttö kainalossa...
  5. M

Heip! Vieläkö yksi uusi mahtuu mukaan? Muutin joku aika sitten Jyväskylään työn/opiskelun vuoksi, eikä täältä tuttuja ennestään ole.. Olen 24 vuotias ja asun tässä keskustassa, nyt siis äippälomalla ensimmäistä odotan ja laskettu aika olis 3.7 Kiva olis tutustua muihin täältä ja saada...

Yhteistyössä