Hakutulokset

1. B

Riisipaperin käyttö kestoilussa ym.

Sanle, kiitos vastauksestasi! Ajavatko nuo taskuvaipat saman asian kuin kuorivaipat? Laitetaanko niihin vain sellainen kangasliuska imu vai voiko käyttää sisävaippaa? Sori olen täysin tietämätön näissä :ashamed: Riisipaperia haluaisin käyttää siis sen tähden ettei kakkaa tarvitse putsata...
  2. B

Olen harkitsemassa kestovaippojen ainakin osittaista käyttöä ja kaipaisin hieman apua alkuun pääsyyn... Yritän suhtautua asiaan positiivisesti, mutta haen kuitenkin kohtuu helppoja (ja vähän haisevia =)) ratkaisuja. Olisiko jotain yleisiä vinkkejä mahdollisimman helppoon aloitukseen...
  3. B

Olen harkitsemassa kestovaippojen ainakin osittaista käyttöä ja kaipaisin hieman apua alkuun pääsyyn... Yritän suhtautua asiaan positiivisesti, mutta haen kuitenkin kohtuu helppoja (ja vähän haisevia =)) ratkaisuja. Olisiko jotain yleisiä vinkkejä mahdollisimman helppoon aloitukseen...
  4. B

Outoja näppylöitä alapäässä... vakavaa ?

Osaisiko joku kertoa tarkemmin millaisia nämä suonikohjut on? Mulla on ilmaantunut samanlaisia kuin mitä Piipa75 kuvaili, ei kylläkään ihan niin isoja..
  5. B

Pinnasängyn reunapehmusteen ompeleminen

Onko joku tehnyt itse reunapehmusteen pinnasänkyyn tai nähnyt jossain ohjeen siitä? Haluaisin reunapehmusteen, mutta en ole valmis maksamaan tuhotonta hintaa uudesta. =)

Yhteistyössä