Hakutulokset

1. P

lokakuiset -05...

Nimimerkkisi kuulostaa tutulta :) Itse en paljon käynyt kirjoittelemassa lokakuisten -05 ketjuun mutta seurasin ahkerasti teidän muiden juttuja. Meillä esikoinen täyttää 16.10. neljä vuotta =)
  2. P

Mikä kumma?

Googletin aiheesta ja kyseessä taitaa olla ns. affektikohtaus, joka on tyypillistä pienille lapsille. Tärkeintä on tietää, että kyseinen kohtaus on vaaraton lapselle ja muistaa itse olla rauhallinen. Kiitos vastanneille!
  3. P

Mikä kumma?

Vajaa 2,5-vuotias poikamme on saanut silloin tällöin itkukohtauksia, joissa hän pidättää hengitystään niin pitkään että menee siniseksi ja lopulta (ilmeisesti hapenpuutteesta) täysin veltoksi. "Hengittämättömyys" kestää muutamia kymmeniä sekunteja, jonka jälkeen hän alkaa pikku hiljaa...
  4. P

syksyllä -07 hoidot aloittavat

Olen satunnaisesti seuraillut tätä lapsettomuus-palstaa ja ollut hengessä mukana. Halusin tulla vain kertomaan, että sinnikkyys palkitaan kun oikein jaksaa uskoa ja luottaa tulevaisuuteen. Yritimme saada lasta vuosia ja lopulta onnistuimmekin; nyt kotona pyörii reilu 2-vuotias poika...

Yhteistyössä