Hakutulokset

1. U

kirjeystäviä

Moi! Täällä olisi pian 23-vuotias avoliitossa asuva naisihminen vailla mailikamuja.. Omia lapsia ei ole vielä mutta kovasti olen vauvakuumeinen. Asumme hml:ssa. Jos haluat kirjoitella niin laita mailia.. ullasairio @ hotmail.com
  2. U

etsii k-kamuja

Moi! Täällä olisi pian 23-vuotias avoliitossa asuva naisihminen vailla mailikamuja.. Omia lapsia ei ole vielä mutta kovasti olen vauvakuumeinen. Asumme hml:ssa. Jos haluat kirjoitella niin laita mailia.. ullasairio @ hotmail.com
  3. U

meilatkaa

Moi! Täällä olisi pian 23-vuotias avoliitossa asuva naisihminen vailla mailikamuja.. Omia lapsia ei ole vielä mutta kovasti olen vauvakuumeinen. Asumme hml:ssa. Jos haluat kirjoitella niin laita mailia.. =) ullasairio @ hotmail.com
  4. U

mese ystäviä

5. U

meilikamuja?

Moi! Täällä olisi pian 23-vuotias avoliitossa asuva naisihminen vailla mailikamuja.. Omia lapsia ei ole vielä mutta kovasti olen vauvakuumeinen. Asumme hml:ssa. Jos haluat kirjoitella niin laita mailia.. ullasairio@hotmail.com
  6. U

Meiliystävää?

Moi! Täällä olisi 22-vuotias avoliitossa asuva nainen. Ei vielä omia lapsia kuiteskaan.. Jos sua kiinnostaa mailailla ym. Niin osoite on ullasairio@hotmail.com =)
  7. U

Meilikamuja kaipailee hän =)

Moi! Täällä olisi 22-vuotias avoliitossa asuva nainen. Ei vielä omia lapsia kuiteskaan.. Jos sua kiinnostaa mailailla ym. Niin osoite on ullasairio@hotmail.com :hug:
  8. U

Meseystäviä?!?!?

Moi! Täällä olisi 22-vuotias avoliitossa asuva nainen. Ei vielä omia lapsia kuiteskaan.. Jos sua kiinnostaa mailailla ym. Niin osoite on ullasairio@hotmail.com
  9. U

mesekavereita kaipailen.

Moi! Täällä olisi 22-vuotias avoliitossa asuva nainen. Ei vielä omia lapsia kuiteskaan.. Jos sua kiinnostaa mailailla ym. Niin osoite on ullasairio@hotmail.com =)
  10. U

Ystävähaku :)

11. U

Mailikavereita!!

Moi! Täällä olisi 22-vuotias avoliitossa asuva nainen. Ei vielä omia lapsia kuiteskaan.. Jos sua kiinnostaa mailailla ym. Niin osoite on ullasairio@hotmail.com
  12. U

mailikamuja

13. U

hml

Moi! Olen 22-vuotias hämeenlinnalainen nainen. Asun avoliitossa mutta meillä ei ole omia lapsia vielä. Mutta jos sinua kiinnostaa kirjoitella ym. niin osoite on ullasairio@hotmail.com Myös muut hml:set saapi kirjoitella =)
  14. U

Hei, sinä siinä! Juuri sinä! Ois vähän asiaa!

Moi! Täällä olis 22-vuotias avoliitossa asuva naisihminen hämeenlinnasta. Ei ole kylläkään omia lapsia vielä mutta jos haluat meses jutella tai muutenkin laittaa mailia niin osoite on ullasairio @ hotmail.com
  15. U

Mesekamuja tahtoo lisää

Moi! Täällä olis 22-vuotias avoliitossa asuva naisihminen hämeenlinnasta. Ei ole kylläkään omia lapsia vielä mutta jos haluat meses jutella tai muutenkin laittaa mailia niin osoite on ullasairio@hotmail.com
  16. U

Pidempi aikasta maili ystävää etsin!

Moi! Täällä olisi 22-vuotias nainen hämeenlinnasta.Asun avoliitossa. Omia lapsia ei ole vielä. Jos tahdot kirjotella niin ullasairio@hotmail.com :flower:
  17. U

Mesekamuja!!!

Moi! Itselläni ei ole vielä omia lapsia. Mutta jos tahdot kirjotella niin ullasairio@hotmail.com :hug:
  18. U

VAUVAKUUMEISET,HUHUU!

Täälläkin olis hämeenlinnalainen 22-vuotias vauvakuumeilija, pahasti vauvoihin retkahtanut lastenhoitaja =) meiliä saa laittaa ulla.sairio@pp.inet.fi
  19. U

vieläkö joku kirjoittaa etanapostilla?

Moi! Minullekin saisi laittaa etanapostia tai mailia. Olen 22-vuotias vauvakuumeilija hml:sta. Ei vielä omia lapsia. Avoliitossa. Laittakaa viestiä :) ullasairio@hotmail.com
  20. U

Mesekavereita?!

Moi! Löytyykö mesekavereita vauvahaaveilijoista?? Laittakaa mailiosotteita niin lisäilen..

Yhteistyössä