Moi! Täällä olisi pian 23-vuotias avoliitossa asuva naisihminen vailla mailikamuja.. Omia lapsia ei ole vielä mutta kovasti olen vauvakuumeinen. Asumme hml:ssa. Jos haluat kirjoitella niin laita mailia.. ullasairio @ hotmail.com
Moi! Täällä olisi pian 23-vuotias avoliitossa asuva naisihminen vailla mailikamuja.. Omia lapsia ei ole vielä mutta kovasti olen vauvakuumeinen. Asumme hml:ssa. Jos haluat kirjoitella niin laita mailia.. ullasairio @ hotmail.com
Moi! Täällä olisi pian 23-vuotias avoliitossa asuva naisihminen vailla mailikamuja.. Omia lapsia ei ole vielä mutta kovasti olen vauvakuumeinen. Asumme hml:ssa. Jos haluat kirjoitella niin laita mailia.. =) ullasairio @ hotmail.com
Moi! Täällä olisi pian 23-vuotias avoliitossa asuva naisihminen vailla mailikamuja.. Omia lapsia ei ole vielä mutta kovasti olen vauvakuumeinen. Asumme hml:ssa. Jos haluat kirjoitella niin laita mailia.. ullasairio@hotmail.com
Moi! Täällä olisi 22-vuotias avoliitossa asuva nainen. Ei vielä omia lapsia kuiteskaan.. Jos sua kiinnostaa mailailla ym. Niin osoite on ullasairio@hotmail.com =)
Moi! Täällä olisi 22-vuotias avoliitossa asuva nainen. Ei vielä omia lapsia kuiteskaan.. Jos sua kiinnostaa mailailla ym. Niin osoite on ullasairio@hotmail.com :hug:
Moi! Täällä olisi 22-vuotias avoliitossa asuva nainen. Ei vielä omia lapsia kuiteskaan.. Jos sua kiinnostaa mailailla ym. Niin osoite on ullasairio@hotmail.com
Moi! Täällä olisi 22-vuotias avoliitossa asuva nainen. Ei vielä omia lapsia kuiteskaan.. Jos sua kiinnostaa mailailla ym. Niin osoite on ullasairio@hotmail.com =)
Moi! Täällä olisi 22-vuotias avoliitossa asuva nainen. Ei vielä omia lapsia kuiteskaan.. Jos sua kiinnostaa mailailla ym. Niin osoite on ullasairio@hotmail.com
Moi! Olen 22-vuotias hämeenlinnalainen nainen. Asun avoliitossa mutta meillä ei ole omia lapsia vielä. Mutta jos sinua kiinnostaa kirjoitella ym. niin osoite on ullasairio@hotmail.com
Myös muut hml:set saapi kirjoitella =)
Moi! Täällä olis 22-vuotias avoliitossa asuva naisihminen hämeenlinnasta. Ei ole kylläkään omia lapsia vielä mutta jos haluat meses jutella tai muutenkin laittaa mailia niin osoite on ullasairio @ hotmail.com
Moi! Täällä olis 22-vuotias avoliitossa asuva naisihminen hämeenlinnasta. Ei ole kylläkään omia lapsia vielä mutta jos haluat meses jutella tai muutenkin laittaa mailia niin osoite on ullasairio@hotmail.com
Moi! Täällä olisi 22-vuotias nainen hämeenlinnasta.Asun avoliitossa. Omia lapsia ei ole vielä. Jos tahdot kirjotella niin ullasairio@hotmail.com
:flower:
Moi! Minullekin saisi laittaa etanapostia tai mailia. Olen 22-vuotias vauvakuumeilija hml:sta. Ei vielä omia lapsia. Avoliitossa. Laittakaa viestiä :)
ullasairio@hotmail.com