Hakutulokset

1. V

Lastenhoitaja, Turku

2. V

Lastenhoitaja, Turku

Hups, sorry! :) Juu työtarjouksia on tullut kiitettävästi :)
  3. V

Lastenhoitaja, Turku

Moikka! Yleensä käyn todella pikaisesti kaksplussan sivuilla vilkaisemassa näkyykö edellistä viestiäni ja jos ei näy, lisään uuden. En lue niin hartaasti useiden viikkojen aiheita kuin jotkut, pahoittelen, että viestejä voi näin ollen olla useampi! Täältä kyllä tavoittaa hyvin vanhempia, jotka...
  4. V

Lastenhoitaja, Turku

nosta
  5. V

Lastenhoitaja, Turku

Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoito on lähellä sydäntäni. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  6. V

Lastenhoitaja, Turku

Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä :heart: . Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  7. V

Lastenhoitaja, Turku

Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä :heart: . Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  8. V

Lastenhoitaja, Turku

9. V

Lastenhoitaja, Turku

10. V

Lastenhoitaja, Turku

11. V

Lastenhoitaja, Turku

Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoito on lähellä sydäntäni. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  12. V

Lastenhoitaja, Turku

nosta
  13. V

Lastenhoitaja, Turku

Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä :heart: :) Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  14. V

Lastenhoitaja, Turku

Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  15. V

Lastenhoitaja, Turku

Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  16. V

Lastenhoitaja, Turku

17. V

Lastenhoitaja, Turku

18. V

Lastenhoitaja, Turku

Laitan mieluummin uuden viestin kuin alan selaamaan ja etsimään viestiäni... toivottavasti se on sinulle ok.
  19. V

Lastenhoitaja, Turku

Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) ja kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni :) Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  20. V

Lastenhoitaja, Turku

Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) ja kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni :) Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...

Yhteistyössä