Hakutulokset

1. A

kirjekavereita vailla

Jatkan vielä tuota omaa ilmoitustani.. :) Jos haluat, että minä kirjoitan ensimmäisen kirjeen niin ota yhteyttä sähköpostilla artturi78@hotmail.com
  2. A

kirjekavereita vailla

Hei! Olen syksyllä 29 vuotta täyttävä 1-vuotiaan pojan äiti ja rakastan kirjeiden kirjoittelua (ja etenkin niiden saamista). Toivoisin uusia kirjekavereita ympäri Suomea! Harrastan erityisesti käsitöitä, joten ei haittaisi jos käsityöt kuuluisivat sinunkin mielenkiinnon alueisiin. Toki...
  3. A

tavarat ja vessanpönttö

Meidän pikku tihulainen on vasta pari viikkoa sitten täyttänyt vuoden. Ja kyllä meillä ovi yleensä kiinni on, mutta kun ollaan kaksin kotona ja menen pesemään hampaita niin vähemmällä huutamisella pääsen kun otan naperon mukaan vessaan. Tosin sitten on just se vahtiminen, ettei tutti tai harja...
  4. A

harjavallan seudulta äitejä!!

Appivanhempani asuvat Harjavallassa ja ollaan nyt kesällä tulossa sielläpäin käymään.. Olisi kiva tutustua sillä seudulla asuviin äiteihin, olisi sitten joku lenkkikaveri ja seuraa leikkipuistoon ym. Meillä on reilun vuoden ikäinen poika, itse olen 28-v. Pistä sähköpostia tulemaan...
  5. A

tavarat ja vessanpönttö

Miten te muut vanhemmat olette toimineet kun lapselle tulee vaihe, että kaikenlainen tavara on kiva heittää vessanpönttöön? Onko tuohon jotain vippaskonstia, vai pitääkö vain kasvattaa tuosta tavasta pois? Meillä ongelma ei vielä älyttömän pahaksi ole äitynyt, vasta pari tuttia ja pyykkipoikia...
  6. A

Kuumia isäntiä! (kuvien kanssa)

Oletteko käyneet katsomassa www.provocateuse.com -sivustoa? Siellä on päivän piristystä jos missä! Suosittelen jos ahdistaa!! :D

Yhteistyössä