Hakutulokset

1. I

Tampereen äidit ja taaperot hei!!!

Juu meki ollaan just sillä puolella yleensä, missä se jäämäki, mut toi meiän pulkka on niin pieni ja tyttöjen.. ettei sillä enää tee mitää. Eilen just pari tyttöä kysy, "Onks toi poika vai tyttö, miks tuollainen pulkka sit!?":D Mut itse olen tosi hissukseen, enkä tuskin ikinä kenenkään kanssa...
  2. I

Niin ja lisään ihan yleisellä tasolla, että paljon helpompi nähdä ihmisiä keihin on ensiksi tutustunut netissä! Ei kyl ennenvanhaa näin ollu..:D
  3. I

Tiedät varmasti tän ristimäen alueen, missä iso parkkis ja piha, grilliä vastapäätä? :) Paljon on äitejä monesti ulkona, mutta hurjan huonosti tullu tutustuttua kehenkää. Jotenkin vaikeaa mennä sanomaan moi ja jutustella enemmän :)
  4. I

Kyllä se passaa, mutta täytynee heti sanoa että en ole kovin suupaltti, ennenkun olen oppinu tuntemaan paremmi. =) Poikani on maitoallerginen ja minä kananmunalle, että täytynee kai tehä erikseen sit jotain =/
  5. I

Nonii, hienoa :)
  6. I

Moi! :D Täällä olisi 21v äiti ja n1v11kk ikäinen poika, jotka kaipaisivat seuraa aikuisista, että lapsista! Asutaan tesoman ristimäellä.. Poikani on hyvin tempperamenttinen(MINÄ, MINUN;) kova halailemaan ja hellimään muita lapsia. Mutta monet tuppaavat juosta häntä karkuun, joten...

Yhteistyössä