Hakutulokset

1. P

pujoallergiaa(ko)?

Onko jollain kokemusta pujoallergiasta??Ja ristiallergioista, vai mitä ne nyt onkaan..Meidän 2v. tytöllä on alkanut tulemaan outoa näppylää melkein aina ku ollaan ulkona.Olen tutkinut asiaa ja olen alkanut epäilemaän että hänellä olisi tämä pujoristiaineallergia...mitään muita oireita ei ole...
  2. P

Gallub: milloin päivähoitoon

Meillä tyttö 1v 1kk aloittaa perhepäivähoitajalla vuoden alussa. Olisin halunnut yksityiseen päiväkotiin mut paikkoja ei ollut vapaana. Taloudellisista syistä menen töihin.. Vähän pelottaa et miten pikkuinen pärjää hoidossa, mut on onneksi tosi reipas eikä pahemmin vierasta!!On varmaan mulle...
  3. P

2005 marraskuussa syntyneitä1

Täältä löytyy kanssa marraskuussa -05 syntynyt neitonen. Hampaita suussa on kuusi kappaletta, lisää pukkaa koko ajan. Tukia pitkin menee ja lattialta nousee seisomaan ilman tukea, mutta ei vielä kävele itse.Muutaman askeleen on ottanut, mutta kun konttaamalla pääsee vielä paremmin liikkeelle...
  4. P

miten päätit lapsilukusi

Nyt on yksi lapsi..haaveissa olisi toinen! Mies on tyytyväinen nykytilanteeseen,täytyy vaan toivoa et mieli muuttuisi vielä joskus! Jos ei niin sit täytyy vaan olla onnelinen et on edes tämä yksi! :heart:
  5. P

1 veen koko?

Meillä tyttö oli 74,5 cm ja 9,6 kg Eli on kanssa aika pieni ikäisekseen, mut ollaan molemmat miehen kanssa oltu muksuna tosi pienikokoisia.
  6. P

1vmittoja

Meillä tyttö 9600g ja 74,5 cm..tänään on synttäripäivä!!
  7. P

Turkulaisia?

Me joudutaan jättämään väliin tää kerta..neiti kiskoo vielä sikeitä! Ja täällä on tullu sen verran lunta et sain rehkiä tunnin kola kourassa että ukko pääsee pihalle kun tulee kotiin... Harmittaa..olisin niin mielelläni tullut!!! :'( Mut ehkä me päästään sit seuraavalla kerralla!! :wave:
  8. P

Minkäikäinen kun sait lapsia???

tyttö syntyi 11/05 ja olin 23v
  9. P

Turkulaisia?

Me voitais kans koittaa tulla tytön kanssa, jos herätään unilta ajoissa..en uskalla sanoa varmaksi kun on unirytmit vähän sekaisin!!
  10. P

onko neuvoja?

Millä ihmeen konstilla saisin tyttäreni 1v2kk syömään? Hänellä oli sunnuntaina kova kuume, joten yhden päivän huonosti syöminen menee sen piikkiin. Mutta nyt on kaksi kuumeetonta päivää takana ja napero on yhteensä syönyt yhden banaanin, 6 lusikallista puuroa, n. 15 lusikallista "kunnon ruokaa"...

Yhteistyössä