Hakutulokset

1. H

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Heippa taas kaikille! Tuli oltua pois pari kuukautta kuvioista, jos nyt nii voi sanoa :sneaky: monessakin suhteessa. Kävin täällä vaivihkaa lueskelemassa, mutta ei tullut kirjoitettu. Paljon uusia tyyppejä tullut mukaan :) Kuulostais paljon plussia olevan liikkeellä, onnea kaikille jo...
  2. H

Tosi ärsyttävää kun nyt ois kaikki muuten hyvin ja mies ihan innolla jo kai haluaa lasta yrittää ym. Kai sitä pitää joku kriisinpoikanen olla koko ajan päällä :devil:
  3. H

_Anile jep.. Kaikesta on jo vuosia, mutta silti kummittelee. Välillä kaikki se valtaa ajatukset niin että kaikki tuntuu ihan mahdottomalta ja niinku eteenpäin ei enää näkis. Vaikka ihan turha menneitä on vatvoa, kyllähän sen ymmärtää. Se kaikki on tapahtunut silloin ja valinnat on tehty silloin...
  4. H

Ihanan paljon viestejä :) kotiuduttiin jo sunnuntaina ja oon lueskellutkin siitä lähtien jo palstaa mut en oo jaksanu alkaa vastaamaan, ma ja ti 12 tuntiset työpäivät niin ihan mehut poissa. Nyt vapaalla on taas ihan liikaa aikaa miettiä ja kirjoitella :LOL: Mökillä oli kyllä ihana olla vaan ja...
  5. H

Mä en usko että saan omilla puheilla sitä lopettaan tupakointia, sen pitää ite haluta ja hoksata että se vois onnistua :unsure: oishan se kyllä kiva jos sais lopetettua! Meillä illalla tosiaan reissuunlähtö, ollaan mökillä niin korvessa ettei netti toimi, yhyy. Saan sunnuntaina sit lukea...
  6. H

Huh, yövuorojen jälkeen kuuppa ihan sekasin, ei oo jaksanu pinnistelyistä huolimatta kirjottaan mitään, oon kyllä lueskellut teidän juttuja :) Pääkipu (mitä en yleensä ikinä pode) ja tukkonen olo tuntuis povaavan tännekki jotai mahtiflunssaa ja huomenna pitäis lähtä reissuun. Pitkästä aikaa siis...
  7. H

Zipi, kyllä se "välivuoto sillon tais olla ihan oikeeta vuotoa, tänään rysähti menkat päälle, ja laskeskelin siitä ihme vuodosta olevan justiinsakin 28 päivää :whistle: kaikkea sitä oppii ittestään :LOL: olikin mulla kyllä eilen illalla ja tänä aamuna niin mahottoman maailmanloppu- ja...
  8. H

Zipi no se oli ainakin hyvä harjotuskierros enne kierukanpoistoa, jos ei sit hyvällä tuurilla enemmänki :geek: . Toivotaan että tärppäis vaikka heti! Ihana kuulla että menee hyvin ja on hyvä fiilis. Ite oon niin syksy-ihmisiö, että oon onnessaan ku tulee pimee ja on ruska. Jotenki meili lepää...
  9. H

kiuski mäkin toivoisin semmosta edes vähän vauvahössöistä miestä :LOL: toisaalta tuo mun mies on sen tyyppinen, että lämpenee hitaasti ja sitte lopulta saattaa innostua ihan kunnolla. Yks jarrutuksen syy on varmati myös esikoinen, joka on jo kuus (kohta 7), niin mies on tainnut joskus mainitakin...
  10. H

Siis mäkin Anumarika koko ajan fiilistelen raskautta, jota ei siis oo olemassakaan :ROFLMAO::ROFLMAO: aika säälittävää haha.. Ja huvittavaa, kun tuntuu et missää ihmisten ilmoilla ei näy muka enää mitään muuta ku pikkuvauvoja ja odottavia äitejä ;) jännä tää ihmismieli. Melkosesti koko päivän...
  11. H

Paputoive älä vielä heitä toivoa kokonaan! Viimeseen asti peukut pystyssä. En tiiä millon miehellä menee oikeesti hermot, puhun vauva-asiasta ihan koko ajan :ROFLMAO: Tänään se jopa lupas jutella mun kans siitä jos ehkä voitais harkita asiaa :love::love: Pehmenee, pehmenee ;) ellei sitte taas...
  12. H

Ihana kuulla miten osalla raskaus etenee <3 alkaa itelläkin tulla raskausoireita jo pelkästä kuuntelusta :D Tulis joku syyshöppänyys ny noille miehille jotka ei vauva-ajatuksesta syystä tai toisesta lämpene! Meilläkin mies vaan vähän niinku naureskelee mulle kun vihjailen, ei se ikinä siitä...
  13. H

Täällä takan jo pari vuotta samaa :( menee niin tunteisiin tuo venkslaaminen! Onneksi saa vähän vertaistukea :D
  14. H

Hei! Kiva lueskella että muillakin samantyyppisiä tilanteita kun itsellä! Kamalan vaikeetä tämä elämä ja kaikki pähkäilyt :D miehen kanssa naimisiinmenon jälkeen mietittiin aletaanko yrittään lasta, mulla kamala vauvakuume, mutta mies jänisti ajatuksesta. Tämä sama kuvio on toistunu jo monta...

Yhteistyössä