Hakutulokset

1. K

Tammikuiset 2021

Joinakin päivinä täälläkin paleltanut, joinakin päivinä aika normi olo. Eniten mua on oireista häirinnyt ihan kaamee väsymys! Auttaiskohan rautalisä? Jotain raskausvitamiineja popsin, niissä on kyl aika vähän rautaa ku katoin. Ens viikolla eka neuvola-aika niin sillon varmaan mitataan hemoglobiini.
  2. K

Tammikuiset 2021

Tsemppiä <3 tiedän niin tunteen. Itsellä melkeen joka vessareissulla pelko että koska siihen paperiin ilmestyy verta mukaan. Koitan keksiä muuta ajateltavaa mutta kyllähän tätä väkisin jatkuvasti miettii
  3. K

Tammikuiset 2021

Hih mun on pakko tulla kertomaan mun viime yön unesta, oon joidenkin asioiden suhteen hiukan taikauskoinen. Viime kerralla kun olin raskaana mut tulikin km, niin näin unta kun "synnytin" sen alkion vessanpönttöön, ja niin siinä sit muutaman päivän päästä kävikin. Nyt näin unta et mulle...
  4. K

Tammikuiset 2021

Hei kehtaako kysyä, ne jotka on joskus yksityisellä varhaisultrassa käyneet tai jos muutkin tietää, niin mitä yksityisellä se mahtaa suunilleen maksaa? Tässä itse punnitsen varaisko ajan yksityiseltä niin sais vähän mielenrauhaa.. :giggle:
  5. K

Tammikuiset 2021

Niin se on kyllä totta, että jotkuthan ei edes tajua olevansa raskaana pitkään aikaankaan kun ei oo mitään oireita! Pitäis tuo takoa omaan päähän ja lakkaa synkistelemästä :D Eilen olin ihan hirveen väsynyt ja jonkin verran oli huimaustakin välillä, mut oon niin pessimistinen että aattelen sen...
  6. K

Tammikuiset 2021

Heippa! Täällä plussattu eilen puolen vuoden yrityksen ja yhden keskenmenon jälkeen. Täällä vähän samoja fiiliksiä kuin edellisillä. Aikaisempi keskenmeno kummittelee niin fiilikset on vähän sekavat. Oireitakaan ei juuri ole, niin jotenkin on vaan pessimistinen olo. Pientä nipistelyä tuntuu...

Yhteistyössä