Täällä plussattu tämän viikon tiistaina, sen jälkeen viiva on vahvistunut koko ajan. Dpo 14 tänään. Laskettu aika on varmaan 9.1.
Mulle 3.lapsi, miehelle ensimmäinen. Lapset syntyneet 1/16 ja 1/19 eli lisää tammikuisia meille
Onhan nt-ultra kuitenkin ennen sitä rv 14 :)
Me asutaan myös Turussa ja ainakin Vs-lääkäripalvelun Jussi Savonlahtea on kehuttu! Itse käytiin viime raskaudessa väestöliitolla (nyk. Felicitas Mehiläinen). Viimeksi käytiin just ennen neuvolaa rv 7+2. Tästä katsottiin eilen ku hcg nousi hitaasti...
@Tirpunen77 mulla kuunneltiin viime raskaudessa sydänäänet vasta rv 14+2, sitä edellisellä kerralla 7+2 ei edes yritetty. Nyt tuleva neuvola on 7+4 joten epäilen ettei silloinkaan kuunnella. Omalla dopplerilla sain viimeksi kuuluviin joskus rv 9+ :)
@DiiDii mä kyselin sitä. Tänään siinä ultrassa selvisikin että on se keltarauhanen :) mulla ei sitä menkkakipua oo mutta kai se on pakko uskoa että tuolla joku on ku ultrassakin syke näkyi :love:
Mulla valkovuoto on tosi venyvää ja kellertävää. Ihan erilaista ku yleensä.
Nyt tota kipua on taas ollut vähemmän. Esikoisen kohdalla oli myös toispuoleista mutta enemmän sellasta menkkamaista mitä ei osannut niin hyvin paikantaa. Sen sijaan oon saanu kakoa koko päivän, ollu paljon pahempaa ku...
Onko jollain muulla tossa jossain munasarjojen kohdalla kipua? Mulla on molemmilla puolilla, enemmän oikealla. Sellasta menkkamaista oloa ei oo tässä raskaudessa ollu ollenkaan.
No jos minäkin nyt kirjoittelen tänne kun faceryhmässä olenkin. Tätä oon vaan lueskellut vasta.
Oon 28v (01/16) pojan äiti. Mulle tehtiin inseminaatio 10.4. mutta rv ilmeisesti lasketaan viimeisten kuukautisten mukaan jotka alkoi 29.3. Hcg on mitattu nyt kolme kertaa ja se vähän laahaa perässä...