Hakutulokset

1. N

Mistä isommat renkaat Scooteriin

x
  2. N

Scooter ja seisontalauta - toimiiko yhdistelmä?

Eli hankinnassa on uudet rattaat ja ollaan päädytty Scootereihin. Mutta nyt mietityttää, miten lauta toimii, eli pystyykö rattaita työntämään sekä potkiiko sitä kaiken aikaa, mahtuuko siihen 4v-tyttö jne? Entä mikä lauta on ollut toimivin. Kotona olis Lascalin Maxi+-lauta, jonka voisi...
  3. N

Vaatehuone räjähtää käsiin - vauvan/lasten vaatteista haluan eroon!

Vaatteet on Helsingissä, mutta kyllä ne postilla kulkee mihin vain.
  4. N

Minkä painosia olette kuskailleet Sccoterissa tai Brion Race rattaissa?

Ei enää, Lastentarvike sanoi tänään sen olevan 15 kg. Ja sitten löysin netistä, että Emman matkarattaille sanotaan max. paino 20 kg. Niin sen vuoksi tiedustelen, että kannattako vaihtaa noin Emmaljungan Edge Duoista enää pois.
  5. N

Vaatehuone räjähtää käsiin - vauvan/lasten vaatteista haluan eroon!

Eli hyviä vinkkejä missä myydä vaatteita? Joko olen pitänyt liikaa hintaa tms. kun eivät mene netissä kaupaksi. En haluaisi kuitenkaan ihan ryöstöhinnolla myydä, mutta en ihan ilmaiseksaan antaa, koska vaatteet on ostettu uusina ja käytetty yhdellä tai sitten kahdella lapsella. Eli vaatteet...
  6. N

Minkä painosia olette kuskailleet Sccoterissa tai Brion Race rattaissa?

Eli hakusessa on kevyemmät rattaat, mutta joka paikassa sanotaan, että max. paino 15 kg. Ja nyt painoa on jo 12 kg, joten sen vuoksi mietin, onko mitään järkeä ostaa uusia. Jotenkas minkä painoisia lapsia olette kuskailleet, entä onko toimineet hyvin eivätkä tuntuneet huterilta ym. Kiitos...
  7. N

Brio race vai Emmaljunga Scooter vai mitkä?

Auttakaa kanssasisaret nyt hieman, sillä meillä on tarkoitus hankkia ns. kevyemmät rattaat noiden Emmaljungan Edge Duojen tilalle, kun lapsi alkaa pikkuhiljaa kävelemään eikä enään suostu nukkumaan vaunuissa, joten on turhaa "raahata" noita mukana autossa ym. tilaa viemässä. Toki nuo käytössä...
  8. N

Kuka luopuis äp:n 2010 makuupussista ym?

mutta löytyis haalari ja siihen hattu, hanskat sekä töppöset ylimääräisenä kaapista. Taitaa olla vuodem 2006 pakkaukseta, pohjaväriltään vaaleansininen ja siinä on vihreitä pisteitä tms. Halvalla lähtee jos kiinnostaa....
  9. N

Mihin mennä myymään pieneksi jääneitä lastenvaatteita Helsingissä?

Nyt on hakusessa paikka, mihin vois laittaa myyntiin pieneksi jääneitä lastenvaatteita, jotka on suhteellisen hyväkuntoisia ja jotkut uudenveroisia. Vaatteet olis koko 68/74 ja kohta myös 80 sekä jotain tytöille kokoa 86/92/98.
  10. N

*Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

Olen viime aikoina vain lueskellut muiden kuulumisia, kun olen ollut melkein 2 kuukautta kipeä, ensin mahataudissa, sitten flunssassa ja sen seurauksena poskiontelontulehdus.... kertomusta riittäisi vielä, mutta olkoot. Toivottavasti nyt taudit olisi jo takana ja pääsisi kunnolla nauttimaan...
  11. N

Lokamassujen 2009 oma pino:)

Täälläkin ilmoittautuu yksi varovaisesti, sillä mitä vain voi vielä tapahtua... Tällä hetkellä la olis 19.10. mutta se lienee tarkentuu vielä ultrassa muutaman viikon päästä, jolloin saan mielenrauhan myös asialle. Sillä jotenkin kaikki tuntuu ihan uudelta ja oudolta vaikka toinen onkin...
  12. N

Sekundäärilapsettomat

Olen jo jonkin aikaa lukenut palstaa, mutta en ole vain saanut itsestäni irti, että kirjoittelisn tänne. Meillä on ihana tyttö, joka on syntynyt 11/2006 ja toista havitellaan. Clomit aloitin heti kun lopetin pillereiden käytön kesällä lääkärin neuvosta, koska ensimmäisellä kerrallakin...
  13. N

Millainen pyörä 2,5v?

Kun tuota talvea ei tänne etelään saada, niin päätimme sitten ostaa meidän 2,5 vuotialle tytölle ensimmäisen polkupyörän. Millainen sen kannattaisi olla eli vinkkejä kaivataan sekä muita kokemuksia asiasta. Kiitos jo etukäteen!
  14. N

1,5 v ei suostu itse syömään

Auttakaa kanssasisaret, sillä 1,5 v tyttöni ei suostu itse syömään ruokaansa. Ruokailut ovat nykyään yhtä helv... tyttö seilaa pitkin syöttötuolia, pää kääntyy melkein 360 astetta eli paikallaan ei haluta olla. Tyttö kyllä pitää lusikkaa kädessään, mutta leikkii vain sillä sekä ottaa siihen...

Yhteistyössä