Hakutulokset

1. A

MARRASKUUN MURUSET 2010

Täälläkään ei minkäänlaisia oireita. Joten niitä on kovasti koitettu kehitellä. ;) Milloin vesi maistuu metalliselta ja gerbiilien purut "purulta". :D Eivät siis yleensä tähän nenuun tuoksu miltään.. Minua alkoi tuo alkuraskauden ultra epäilyttää tuossa vk-loppuna. Ei meillä näin...
  2. A

MARRASKUUN MURUSET 2010

Ja täällä siis 5+4 enkä mitää nimiä nyt ala keksiin, kun oon niin taikauskoinenkin :/ Miksei tää odotusaika vois olla semmosta iloista eikä jatkuvaa pelkäämistä..
  3. A

MARRASKUUN MURUSET 2010

No voi kökkö! Soitin äsken neuvolaan ja tietty unohin sit kysyä ne kaikki tärkeimmät.. Kertokaaha työ mitä mieltä ootte. Kannattaako nyt varata aikaa gynelle, kun en oikeesti oo varmaan viiteen(!) vuoteen käyny tutkituttaas paikkoja. Ei ole ollut tarvetta silleen. Takana lukioajalta esim...
  4. A

MARRASKUUN MURUSET 2010

Sairaanhoitajaopiskelija täällä ilmoittautuu.=) Täällä Lappeenrannassa onkin onneks nuo kaksi ultraa kauoungin puolesta.
  5. A

MARRASKUUN MURUSET 2010

Nii siskot hei, onko liian aikasta mennä ultraan(jossa tosin ei paljoo näy, sydämenlyönnit voidaan kuitenkin varmistaa) vaiheessa 8+3??? Tiedän melkein varmasti että ovulaatio on ollut kuta kuinkin 14.2 ja viikothan lasketaan 1.2 alkaen menkoista eli pari viikkoa jäljessä periaatteessa tulisin.
  6. A

MARRASKUUN MURUSET 2010

Heissan vaan kaikki! Oon plussannut 4 kertaa tässä muutaman päivän sisällä, ja laskuri http://www.kampanjat.net/raskauslaskuri/index_uus2.html näyttää lasketuksi 8.11. Siitä en nyt kuitenkaan liiemmin välitä, kun pelottaa ja ahdistaa aivan huisisti mahdollinen tuulimunaraskaus... Omalla...

Yhteistyössä