Hakutulokset

1. A

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Minnuska ja Tsaikka tervetuloa:) Kellukka no voi höh. Toivottavasti ensi vuonna sitten, eikö vaan? Halaus. JiiMii No täähän alkaa käymään jännäksi:) Mä täällä kukun edelleen, kun mies töissä, enkä saa unta. Mun oireet lisääntyy vaan koko ajan (luultavasti vaan korvien välissä). Esikon...
  2. A

Tervetuloa Nauruprinsessa :) JiiMii: Joko? :) collins ja heidi : Pahoittelut negoista, tsemppiä paljon seuraavaan kiertoon. Ja jarenahin piinailut senkun jatkuu ON: Itsellä siis ovis oli joulun aikoihin. Nyt jo nostaa päätään samantapaiset oireet, kun esikoisen raskauden ensioireet...
  3. A

Mukavaa joulua kaikille:) tyty86: Sulla on oikea asenne. Mäkin syön itteni läskiksi:) Mä luulen, että taisin bongata elämäni ensimmäisen kerran ovisoireet. Päivät täsmäis ainakin, eli te taidatte tietää miten meillä loppuiltaa vietetään ja sitten vaan toivomaan parasta:)
  4. A

matilda: Mukavaa reissua:) Ja hyvää joulua. Täällä onkin monta jännäilijää. Kyllä se taitaisi olla monelle kaikista paras joululahja:) Meillä ovis sattuu joulunpyhille...kait. Tuosta kierron pituudesta kun ei ole mitään tietoa, niin vaikea sanoa ja minä en tunnista ovista oireista. Täytyy...
  5. A

minttumi: Varovaiset onnittelut:)
  6. A

JiiMii82: Mulla taitaa olla kp 9 tänään et jos viitsit korjailla, kun tuossa kalenteria tarkistelin niin näin mä tulin laskeneeksi. Ihan oikestaan sama onko se 8 vai 9, mut kun pyysit tarkastamaan:) Mä oon jollain lailla pettynyt mun kroppaan, kun tuntuu että kaikki on ihan sekaisin. Tietysti...
  7. A

pikku87 No sehän on sitten PLUSSA :) Onnea paljon :) Meidänkään isäntä ei oikein ymmärrä mistään koristeista mitään, mut mitä noi miehet nyt hyvän päälle ymmärtääkään ;)
  8. A

Myrskytuuli tervetuloa, vaikka uusi täällä olen minäkin:) pikku87 Tsemppiä nyt oikein kovasti ja varovainen onnittelu Mä taas itse en ymmärrä tätä mun kroppaa lainkaan. Rinnat on kosketusarat vaikka menkat loppu jokusen päivä sitten. Muutenkin on ihan väsähtänyt. Ehkä se kierto sitten vaan...
  9. A

Heippa kaikille:) On mennyt päivät joulua tehdessä:) Monellahan tuntuu olevan jännitystä jouluna, kiva juttu. Mulla menkat kesti kaksi vai kolme päivää, et ei taida kierto palautua vieläkään. No se ottaa sen ajan minkä ottaa. Tänään kasattiin esikon pinnasänky varastoon odottelemaan seuraavaa...
  10. A

Jep jep eli sekaisinhan tämä kierto on, niinkuin tietysti olikin odotettavissa kierukan poisoton jälkeen. Eli menkat alkoi eilen eli kp 17 :( No jos nämä nyt sitten olisivat sellaiset ihan oikeat menkat ja pääsis oikeasti "hommiin" :) Iines: Onnea:)
  11. A

Kiitos:) Eli yk on sitten 1 ja kp 14/?, kierron kestosta ei tietoa, koska mulla oli hormonikierukka, mikä otettiin pois (oli vetäytynyt kohtuun poikittain). Eli ekat menkat oli, mutta kierron pituudesta ei vielä tietoa:) Piti tämä kakkonen laittaa tilaukseen vasta keväällä, mutta päätettiin...
  12. A

Saanen liittyä seuraanne? Olen kolmekymppinen 2-vuotiaan pojan äiti ja olemme toivottaneet toisen lapsen tervetulleeksi. Nyt siis jännittämään koskas olis plussan aika:)

Yhteistyössä