Hakutulokset

1. L

Kuvia plussatesteistä

Kiitos mur-mur tsempistä =) Ovulaatiosta en oikein osaa sanoa, muutaman testin tein mutta plussaa en saanut. Muutenkin oli aika masiskierto kun odotin aukkaria vaan, olin toivon jo heittänyt eikä makuuhuonetoimintakaan kauhean aktiivista ollut. Ei se nyt auta kun odottaa keskiviikon hcg-tulosta...
  2. L

Kuvia plussatesteistä

On Jomin viiva hienosti vahvistunut. =) Onnittelut! Mun viivat kai hieman vahvistuu mutta tuntuu että liian hitaasti. : / Viime keskiviikkona eli tavallaan kp 35 (en halua rv-lukuja vielä miettiä) kävin hcg mittauksessa ja se oli 251. Matalalta se päiviin nähden kuulostaa jos ovulaatio olis...
  3. L

Kuvia plussatesteistä

Lääkäri uskoi että olisi kyse normaalista raskaudesta. Sanoi että 30 vuotta kun samaa hommaa on tehnyt niin jos jonkinlaisiin vuotoihin on törmännyt. Keskiviikkona ultraan ja veritestiin. Jaiks! :x "Pienet" piinapäivät edessä siis.
  4. L

Kuvia plussatesteistä

Maira kohdunulkoinen mullekin tuli mieleen ja käypähoitosuosituksen luin. Oireethan täsmää, toinen asia on haluaako lääkäri sitä uskoa. Kun ei tämä raskautuminen mikään helppo homma tunnu olevan niin haluaisin kyllä mielellään pitää molemmat torvet. :(
  5. L

Kuvia plussatesteistä

Tässä on tämän aamuiset: On ne ehkä hiukan tummentuneet mutta vuotoa tulee edelleen!! : / Se alkaa aina aamuisin kunnon tulvalla ja hiljenee iltaa kohden. Soitin naistentautien polille siitä aukkarista niin se antoi soittoajan kun kuulostaa tilanne niin erikoiselta. Soitan tänään vielä...
  6. L

Kuvia plussatesteistä

Juu se alin on S-marketin Pregcheck. Mutta eeeei saa onnitella kun sitä vuotoakin oli eilen niin paljon. Kierto mulla on ollut tässä vuoden aikana 26-30. Mulla olis ensi viikon keskiviikolle aika aukiolotutkimukseen ja mietin vaan koko ajan että alkais jo sitten menkat kun muuten joudun...
  7. L

Kuvia plussatesteistä

Laitanpa nyt kuvani tänne vaikka ei nämä nyt välttämättä plussatestejä olekaan mutta haluaisin kuulla mielipiteitä. Tilanne on se että olen kärsinyt pitkään jatkuneesta menkkoja edeltävästä tuhruvuodosta ja tässä kierrossakin se alkoi normaaliin aikaan mutta hiipui pois ennen kierron loppua...

Yhteistyössä