Hakutulokset

1. N

Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

Hei vaan, ajattelin tulla kertomaan oman synnytyskokemukseni, kun tuolla Epillä treenailin säännöllisen epäsäännöllisesti viikolta 36 alkaen. Kyseessä oli toinen raskauteni. Tein venytysharjoituksia ehkä jokatoinen päivä, paitsi viimeisellä viikolla rv 40+ lopetin. Lasketun ajan jälkeen en...
  2. N

Hiljaista ollut tässä ketjussa.. Tule fifiris sitten aikanaan kertomaan miten synnytys meni ja mikä oli lopullisen epi harjoittelusi saldo, eli pääsitkö yli vielä siitä 7,5 cm? Minä olen nyt harjoitellut n. 4 krt/vkossa ja päässyt myös tuohon 7,5 cm, ja se tuntuu itsellänikin olevan...
  3. N

Onnea MammaLa! No niin, minullakin alkaa olla viikkoja sen varran kasassa, että tänään tein ensimmäisen venytystreenin, varovaisesti. Aika pian alkoi kyllä kiristämään, mutta odottelin sitten aina pari minuuttia ennen kuin lisäilin ilmaa. Enkä uskaltanut kovin montaa kertaa lisäilläkään...
  4. N

Hei vaan, olen jonkin verran käynyt lukemassa ketjua, jonka innoittamana hankin oman Epi nonin. Onnea Neiti Peikonlehdelle ja tsemppiä MammaLalle. Kokeneemmat käyttäjät auttakaa, olisin todella kiitollinen. Olen vasta viikolla 34 ja kakkosta odottelen. Tutustelen vasta laitteen...

Yhteistyössä