Hakutulokset

1. R

// Helmivauvat 2015 - elokuu //

Tervetuloa uusille, mukavaa kun vieläkin saadaa lisää Helmivauvojen odottajia :) Heilanga ei mulle sanottu mitään seksistä, enkä kyllä tajunnut kysyäkään. Ihan normaalisti ollaan harrastettu, enkä ole sen huomannut vaikuttavan mun vuotoihin. Me ei aiota mennä 3D/4D ultraan. Täällä saa...
  2. R

// Helmivauvat 2015 - elokuu //

Moikka tosi pitkästä aikaa! Vietin kesäloman niin ahkerasti reissaten, että tuli täällä palstalla pyörittyä tosi vähän. Nyt olen urakalla lukenut teidän juttuja, että pääsen ajantasalle :) Ultrassa käytiin 21.7. Ja siellä kaikki oli oikein hyvin. En enää muista lukuja, mutta kirkkaasti...
  3. R

// Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

Voimia Hannuliini ja tsemppiä ja uskoa uuteen yritykseen! Minäkin olen ehdottomasti mukana, jos tamperelaiset tapaavat. Olisi kiva saada uusia äitikavereita! Minullakaan ei hirveästi täällä päin kavereita ole, kun olen muualta kotoisin ja muualla opiskellut. Meillä on np-ultra 21.7...
  4. R

// Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Olen ollut superkiireinen töissä ja rättiväsynyt iltaisin, joten ei ole tullut kirjoiteltua. Italian reissu meni onneksi hyvin ilman pahempia oloja, mutustelin jatkuvasti myslipatukoita ja pastilleja :) Tällä viikolla onkin sitten ollut huonompi olo. Aamulla...
  5. R

// Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

Onnea ihanista ultrakuulumisista! Maikille tuplasti :) Jännittävää! Tervetuloa uusille! Täällä on halailtu aamulla pönttöä, mutta mitään ei kuitenkaan tullut, yökkimistä vain. Mulla on nyt vahvasti sellainen olo, että tyttö sieltä on tulossa, kun pojasta ei ollut pahoinvointia lainkaan...
  6. R

Ihania uutisia ultrasta Sissinen, onnittelut :) Ja tsemppiä Heilanga huomiseen ultraan. Painosta ensimmäisessä raskaudessa painoa kertyi 24 kg. Olin silloin hoikka, nyt ihan normaalipainoinen. Yhdeksän kiloa on vielä jäänyt. Nyt yritän todella pitää painon jollain lailla kurissa, koska...
  7. R

Seawind olen todella pahoillani ikävistä uutisista, voimia sinulle <3 Rouva Kampiakseli toivottavasti patti on vaaraton. On kyllä tosi kurjaa, että tuli uusia murheita, vaikka ultrassa kaikki hyvin muuten. Minulla on ainakin ollut alaselkä välillä tosi kipeä, samoin nivuset. Heilanga ihan...
  8. R

Jee uusia plussanneita taas, onnittelut ja tervetuloa! J2nsku mulla ei ollut viime raskaudessa oikeastaan ollenkaan oireita koko aikana. Ainut oli mielihalut Tupla-suklaapatukoihin :) En siis olisi huolissani oireettomuudesta. Se on niin yksilöllistä. Omaa napaa: Sain kuin sainkin...
  9. R

Sissinen ajattelin ihan samaa, että täällä kun on useampi Tampereelta ja Pirkanmaalta, niin eiköhän tätäkin kautta saa hyviä äitikontakteja :)
  10. R

Oi onpas tänne tullut paljon tekstiä ja uusia plussanneita, onnittelut! Soitin vielä tänään neuvolaan ja pyysin lähetettä ultraan. Toivoin, että voisin perua yksityisen ajan, niin säästyisi nekin rahat. Siellä ei kyllä tiedetty mistään mitään. Ohjattiin soittamaan Hatanpään poliklinikalle...
  11. R

Kiva kuulla ~Seawind~ että ei mennytkään kesken. Pidetään peukut pystyssä, että menee loppuun asti hyvin! Minullakin sitä vuotoa tosiaan on ollut, mutta toistaiseksi ainakin raskaana pysytty. Mulla on torstaina neuvola ja perjantaina meen ultraan. Toivottavasti näkyisi syke, etten mene liian...
  12. R

Tervetuloa uudet ja kiitos Pippurihäntä uudesta ketjusta! Mulla lorahti eilen pönttöön pienimäärä ihan kirkasta verta ja jonkin aikaa tiputteli sen jälkeen. Sitten ei taas mitään. Ahdistavaa! Nyt on taas tosi epävarma olo. Aamulla tein apteekin testin ja näyttää ihan vahvasti vielä...
  13. R

~ Helmivauvat 2015 ~

Suuri osanottoni menetyksen kohdanneille! Olen tosi pahoillani teidän puolesta. Kyllä tämä raa'alta tuntuu että porukkaa tipahtelee pois, mutta tällaista tämä elämä on. Lämpimästi kuitenkin tervetuloa uudet ja onnittelut :) Itselläni tuli toissailtana ruskeaa limaista vuotoa muutamalla...
  14. R

~ Helmivauvat 2015 ~

Niin ja piti vielä sanoa, että minäkin voisin tulla Facebookiin sitten, kun tämä on varmemmalla pohjalla. Ainakin sen varhaisultran haluaisin katsoa ensin. Heilanga tsemppiä, toivotaan että kaikki on hyvin!
  15. R

~ Helmivauvat 2015 ~

Sissinen kyseli töistä: minäkin olen kokopäivätyössä. Olen yrittäjä ja pystyn hyvin joustavasti säätelemään omaa työntekoani. Ongelmallista on vaan se että jos teen vähemmän töitä, saan vähemmän tietysti rahaa. Viimeraskaudessa olin todella väsynyt alkuraskaudesta ja nukuin melkein yhden...
  16. R

~ Helmivauvat 2015 ~

Voi HooKoo, olen tosi pahoillani! Rouva Kampiakseli tsemppiä, toivotaan että on vaan normivuotoa! Tervetuloa uudet! Heimi tuntuu varmasti pahalta kohdata negatiivista suhtautumista, kun itselle raskaus on onnellinen asia. Sunflower hurjasti tarrasukkia sinulle, että pysyisi pieni nyt...
  17. R

~ Helmivauvat 2015 ~

Hieno juttu HooKoo! Toivotaan parasta :)
  18. R

~ Helmivauvat 2015 ~

Voi miten ikävä kuulla HooKoo! Hurjasti voimia sinulle <3
  19. R

~ Helmivauvat 2015 ~

Varhaisultraan aion mennä minäkin vasta seiska viikon aikoihin. Mulla on neuvola 6+2 tienoilla ja yritän kinuta sen lähetteen. En sit tiedä kuinka pitkät jonot siellä on, että kuinka nopeasti ajan saa. Mekin kerromme esikoiselle varmaan sitten NP-ultran jälkeen, jos sinne asti päästään...
  20. R

~ Helmivauvat 2015 ~

Jee, hurjasti tullut uusia plussanneita! Tervetuloa kaikille ja onnittelut :) Oireista mulla on menkkamaisia vatsakipuja, ei kuitenkaan hirvittävän kivuliaita. Rintoja hiukan välillä jomottaa. Pissalla täytyy käydä huomattavasti useammin. Hajuaisti on herkistynyt ja muutamana päivänä on ollut...

Yhteistyössä