Hakutulokset

1. K

Vauvakuume mutta ei vielä vol3

Lapset on päikkäreillä niin pääsee koneelle! :kieh: ...vaikka lupasin eilen ittelleni etten tule koneelle tänään ollenkaan...kun edelleen jännään noiden menkkojen alkamista ja täällä käynti vaan pahentaa asiaa... Tällä vkolla pitäisi tädin tulla kylään! Kolmatta, neljättä tai viidettä...
  2. K

Itekkin oon miettinyt noita raha-asioita, jos tai kun kolmas lapsi tulisi meiän perheeseen. Meillä on onneksi kaikki tarvittavat vaunut ja vehkeet ja tavarat sun muut jo ennestään näiltä kahdelta lapselta. Se mietityttää, miten pärjää sitten, kun lapset ovat koulussa ja vähän vanhempia...
  3. K

taikaliina, mulla on vähän samansuuntainen juttu kun sulla tuon kierukan kanssa! Menkkojen kierto on väh 33pv ja joka kuukausi jännäilen, että onko täti tulossa kylään vai ei. Onhan siinä se, oliko se nyt, 2 prosentin mahollisuus tulla raskaaksi kierukan kanssa ;) Mulla on molempien lasten...
  4. K

Tervehdys! Täällä olisi yksi kuumeilija, pääsisinkö teiän matkaan mukaan? Olen 30v. 04-syntyneen tytön ja 06-syntyneen pojan äiti Etelä-Suomesta. Kolmas lapsi olisi haaveissa :) . Olen käynyt lueskelemassa teidän juttuja jo usean kuukauden ajan, ja vaavikuume sen kuin vaan kasvaa...

Yhteistyössä