Hakutulokset

1. P

Hemagniooma maksassa?!?

Mulle tehtiin vatsan ultra, ja sattumalöydöksenä siellä hemgniooma luultavasti. Kuitenkaan jatkotutkimuksiin ei laitettu, joten pitäiskö tässä vaan rauhottua ja ajatella , että kyllä hoidetaan jos tarpeelliseksi nähdään. Itseä jäi van vaivaamaan , että tekstissä luki todennäköisesti...
  2. P

Maksan hemangiooma. Mitä tarkoittaa tämä?

Mullakin oli. Kontrolloitiinko ikinä?
  3. P

Joensuu, huhuu!?

Moikka, laita mulle s-postia noora-orre@hotmail.com :)
  4. P

Hidas mahan kasvu?!?

Kiitos paljon kommenteistanne, ehkä mä vaan yritän nauttia tästä raskaudesta ja pienestä mahasta, vielä kun voi! ;) eiköhän siihen isoonkin mahaan ehdi sitten kyllästyä. Ja tosiaan kun virtaukset ja kaikki kunnossaniibn luotetaan siihen. Painoarviokin oli jo yli 400 g :) Ihanaa odotusta kaikille!
  5. P

Hidas mahan kasvu?!?

Heips kaikki! :) Olisin teiltä kysellyt, lähinnä niillä joilla ollut hidas vatsan kasvu raskaudessa, onko raskaus edennyt ihan normaalisti siitä huolimatta? Itse olen siis ensisynnyttäjä, ja viikolla 22 tällä hetkellä, ja kaikki kommentoivat pientä mahaani. Olen myös itse huolissaan, ja jopa...
  6. P

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Moikka! Itse olen 28-vuotias esikoista odottava. Koimme mieheni kanssa kaksi keskenmenoa ennen tätä. Toinen oli rv 12 nyt viime marraskuussa, ja sen jälkeen tuli aika kova epätoivo. Nyt kuitenkin positiivisella mielellä, peloista huolimatta. Mulla on koko raskauden ollut virtsavaivoja ja söinkin...
  7. P

Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

Mulle voi laittaa kaveripyynnön facessa niin lisään meidän pieneen , mutta kasvavaan ryhmään :) Nimellä Noora Johanna mut sieltä löytää. Vaaleat hiukset kuvassa.
  8. P

Voi ei olenko myöhässä? Pääsisinkö vielä mitenkään mukaan :(
  9. P

Mut voisi lisätä papu_87/ikä 28/ensimmäinen/ la 7.11 / SatKs. Miten muilla miten jakselette?:)
  10. P

kavereita satakunnasta/sastamala

Hei! Itse olen Porista ja nyt esikoista odotan mutta laita viestiä niin jos liikutte esim täällä päin niin nähdään :)
  11. P

ystäviä Porista!

Hei, olen 26-vuotias ensimmäistä lastaan odottava nainen. Olen pari vuotta sitten muuttanut mieheni kanssa Poriin. Kaipasin seuraa ihan kahville, shoppailuun, ulkoiluun tai muuten samantyyppistä seuraa. On ollut vaikea löytää ystäviä kun ei ole ollut työtä paitsi lastentarhassa. Ottakaa...
  12. P

ystäviä Porista!

Hei, olen 26-vuotias ensimmäistä lastaan odottava nainen. Olen pari vuotta sitten muuttanut mieheni kanssa Poriin. Kaipasin seuraa ihan kahville, shoppailuun, ulkoiluun tai muuten samantyyppistä seuraa. On ollut vaikea löytää ystäviä kun ei ole ollut työtä paitsi lastentarhassa. Ottakaa...
  13. P

Pori/satakunta

Vieläkö seuraa porista kaipaat? :)
  14. P

Si-nivelestä ja liitoskivuista ylipäänsä?

Voi siitä ei tosiaan ole kyse, etten olisi apua hakenut. Olen käynyt sekä yksityisillä , että kunnallisilla niin fysiatreilla, fysiotrepeutilla, osteopaatilla, kiropraktikolla yms yms. Kukaan ei vaan näytä osaavan hoitaa tai antaa hoito-ohjeita jotka auttaisivat! :/
  15. P

Si-nivelestä ja liitoskivuista ylipäänsä?

Hei kaikki! Ajattelin kirjoittaa tänne , koska olen ihan pulassa! Olen siis kärsinyt SI-nivel kivuista jo noin kaksi vuotta minkä takia vähän väliä sairaslomalla. Nyt sain tietää, että olen 7+3 viikolla raskaana, enkä tiedä mitä pitäisi tehdä! :( Lapsi on toivottu, ja tahtoisimme sen kovasti...

Yhteistyössä