Hakutulokset

1. H

**** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

Huomenia! Täällä siirrytty uuteen viikkoon, 10 viikko käynnistyi =) ja aamulla oli jalkaan pakko heittää jo äitiyshousut! Piti odottaa ultraan saakka, muttei tällä ilmapallomahalla pysty, kun kaikki (työkelpoiset) housut puristaa niin ikävästi. Ilmavaivat/närästys ovat ihan käsittämättömiä...
  2. H

**** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

Meille tulossa toinen pienellä aika välillä. Esikoinen kerkeää juuri täyttämään kaksi, kun tämä uutukainen syntyy. Vähän kyllä jänskättää, miten selviää kahden niin pienen kanssa ja miten esikoinen ottaa vastaan vauvan. Noh, mutta uskon, että asiat järjestyvät. Ihanaa, muuten kun paha olo...
  3. H

Siis ihan oikeasti, tää paha olo... :(

Mä kans suosittelen noita rannekkeita. Kerkesin pari viikkoa kärsimään jatkuvasta pahasta olosta, mutta liekö sitten teho korvien välissä tai sitten oikeasti rannekkeissa, sama mulle, mutta auttoivat! Vieläkin ajoittain etoo, mutta olo on loistava aiempaan verrattuna. Ja tuo Rennie on täälläkin...
  4. H

Kannattaako laittaa 1.5-vuotias hoitoon 4kk?

Itsekkin ajattelin tuota, että ehkä liikaa mullistuksia pienelle ihmiselle kerralla, jos laitan hoitoon pieneksi ajaksi. Gimli: tuota äitiyspäivärahaa en olekkaan tullut ajatelleeksi, mutta tarkoitin siis ihan tuota normaalia palkkaani. Kun työnantaja kerran maksaa kolmelta ekalta...
  5. H

****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

Mutkin voi laskea mukaan elikkä toista odotellaan syntyväksi 15.6, synnärinä TYKS. Mutta siis oma napaa: armoton paha olo aamusta iltaan, koko ajan pitää jotakin pistää suuhun ja se ehkä auttaa vähän, välillä. Kaamea nälkä on myös koko ajan sekä Järkky väsymys, töissä saa väkisin pinnistellä...
  6. H

En olekkaan tullut ajattelleeksi, että olisi tuollainen minimiaika. Rahasta tämä kaikki nyt oikeastaan on kiinni. Haluaisin tehdä lyhyempää päivää, jotta saisin olla tyttären kanssa enemmän, mutta jos vien hoitoon on minun pakko tehdä normipäiviä. Entä millainen maksu on sitten, jos itse olen...
  7. H

Eli lyhykäisyydessään: Lapsi 1.5-vuotias. Ollut kotihoidossa isovanhempien kanssa keväästä saakka. Nyt meille tulossa toinen vauva ensi kesänä. Teen 4-päiväistä työviikkoa vuoden loppuun asti. Nyt olen pohtinut, että laittaisin sitten lapsen hoitoon ja tekisin kokopäiväistä työaikaa...
  8. H

Clomifenit ja ovulaatio.

Eipä sitä vuotoa sit tullut ja testi näytti yllätyksekseni positiivista to aamulla. Nyt sitten kuukautisista laskettuna rv 5+5, mutta tuosta ovulaatiosta laskettuna vasta 5+0. Huomenna jo neuvola, jotta pääsen varhaisultraan. Mulla oli ekasta raskaudesta ja myös tässä oli samat oireet, viikko...
  9. H

KESÄKUISTEN ODOTTAJAT 2011 - Joko löytyy muita? :)

Täällä mennään nyt rv 5+1. clomeilla saanut alkunsa, joten ultraa odotellaan. Toinen lapsi kyseessä, esikoinen s.5/09. Ei mitään erityisempiä oireita, paitsi pissatusta ja outoa tunnetta alavatsalla.
  10. H

ovulaatiosta

Jee! Tänään aamulla testiin pamahti kirkkaat kaksi viivaa!! :) Hieman nyt puulla päähän lyöty, kun olin varma ettei siellä mitään vielä ole. Plussa Onnea muillekkin :)
  11. H

ovulaatiosta

Itse aikoinaan otin suoraan yhteyttä gynelle, kun tiesin ongelmistani. Siellä todella mukava lääkäri sanoi heti, että clomit käyttöön ja sitten KUN plussaan varaan ajan ultraan :) Ensimmäisen lapsi sai alkunsa toisesta clomi-kierrosta 2tbl/pv. Sitä ennen turhanpäiväistä yritystä melkein vuosi...
  12. H

1v5kk lapsi "lyö/tönii" muita lapsia

Ymmärtääkö noin pieni jäähyn merkityksen?
  13. H

1v5kk lapsi "lyö/tönii" muita lapsia

Eli tyttö kotihoidossa mammojen kanssa, kun itse olen työssä ollut jo keväästä asti. Nyt kun olemma aloittaneet perhekerhon tytön kanssa olen huomannut molemmilla kerroilla, että tarkkailee kovin muita lapsia. Loppuajasta vapautuu ja ohimennen heittelee tavaroita lapsia päin tai läpsäsee...
  14. H

Clomifenit ja ovulaatio.

Ei vieläkään mitään. Mutta tosiaan, huomenna aamulla teen testin ja sitten jos/kun testi näyttää negaa soitan lääkärille...
  15. H

Clomifenit ja ovulaatio.

Oliskin se ovulaation aika,mut se meni jo 14 päivää sitten... Nytkin mahassa juilii, muttei mitään tuu...
  16. H

ovulaatiosta

Nyt sitten oviksesta 15 päivää. Eilen piti jo aamulla testata, mutta tulikin sitten pyyhkiessä veristä limaa, joten ajattelin, että nyt se täti tuli luomusti kylään. (ja siis luomusti yleensä ei tule) Noh, jätin testin tekemättä laitoin siteen. Mutta siihempä ne melkein jäi, pyyhkiessä tuli...
  17. H

Clomifenit ja ovulaatio.

Vähän nyt asiaa sivuten tungen tähän ketjuun hankalan asiani kanssa. Eli itsekkin nyt Clomeja syön ekaa kuuria. Yksi lapsi jo saanut alkunsa Clomeilla 2.kierrosta. Nyt siis toiveissa toinen. Oviksesta eilen tasan 14 päivää, piti testata, mutta aamulla tulikin pyyhkiessä veristä limaa...
  18. H

Koska plussasit?

syyskuu 2008: plussa rv5, kp 28/?, yk:sta ei tietoa, mutta yritystä takana vuosi. - lapsi syntyi 5/09 Nyt yritystä takana tuon raskauden jälkeinen aika eli 1.5 vuotta kohta.
  19. H

ovulaatiosta

^Olen tarkastellut. Oletetun oviksen aikaan oli tosiaan kuin huulet ja emätin liukas. Nyt oviksesta 2 päivää ja kohdunsuu muuttunut kovaksi ja kiinteäksi. Tiedä sitten merkkaako jotain ja voiko tarkoittaa edes mitään noin pienen ajan päästä oviksesta. Huomasin myös tarkastelun yhteydessä...
  20. H

ovulaatiosta

Tänään testi näytti taas vaan yhden viivan. Kuuluko mennäkki niin, että vain yhtenä päivänä on se viiva? Tyhmiä kyselen, kun ihan uutta minulle :) Tänään on ollut myös todella paha olo koko päivän, kuuluuko ovulaatioon? Ei ennen ole ollut.

Yhteistyössä