Hakutulokset

1. H

Huhtikuun hurmurit 2015

Hei, voisin liittyä ryhmään :-) LA (vai miten nämän nyt ilmoitetaan, kun olen aika pihalla näistä) 13.4. ja kolmas lapsi tulossa. Ikää 33. Kolmannellakaan kerralla en ole säästynyt pahalta raskauspahoinvoinnilta. Haluaisinkin kysyä, että miten te muut jakselette tolkuttoman väsymyksen ja...
  2. H

Terolut mimmit

No niin, plussahan sieltä pärähti tänä aamuna. Kai se on uskottava :-) Soitin neuvolaan varatakseni ajan ja siellä totesivat, että kuukautisten mukaan olet viikolla 8 raskaana. Kovasti se mua nauratti. Jännä, että se arvio tehdään aina sen mukaan, vaikka kuinka yritin sanoa, että ovulaatiosta...
  3. H

Terolut mimmit

Tämä Terolut tuntuu olevan aika mystinen tuote. Voi kunpa mun ei tarvisikaan turvautua siihen. Tuntuu, että se toimii teillä, jotka ovuloitte aikaisin ja sitten tulee piiiiitkä vuoto, mutta mulla, joka ovuloin about kp 40, se ei oikein auttaisi mitään. Nyt kauheesti tsemppiä kaikille.
  4. H

Terolut mimmit

Katselin Onnen varjot -elokuvan eilen ja se teki jotenkin hyvää. Aikaisemmin en tunnistanut siitä itseäni, koska oli juurikin tullut ns. yllätyksenä raskaaksi. Mutta nyt olen huomannut, että asia on läsnä joka ikinen päivä ja juuri se on raskasta. Ja itse olen niin hetken tätä yrittänyt, että...
  5. H

Terolut mimmit

:D no ehkä en. Kyllä tuo rationaalinen insinöörisiippanikin siinä viivan näki.
  6. H

Terolut mimmit

Kiitti Luis, en vaan todellakaan uskalla innostua tai edes toivoa! Mua palelee ja oksettaa ja paineen tunnetta on siis vähän kuin pissattais koko ajan, mutta mulla on kyllä aika voimakkaita oireita aina ennen kuukautisiakin. Ekan laosen kohdalla kahdeksan vuotta sitten tein testin just siksi...
  7. H

Terolut mimmit

Moikka, mulla on nyt kp 53 ja uskoakseni dpo 13. Sain aikaisella raskaustestillä haamuviivan. Tai sitten kuvittelen sen siihen. Mitenköhän jaksaisi odottaa vaikka viikon tehdäkseen uuden testin...
  8. H

Terolut mimmit

Kiitos Seemi tiedosta. Terot eivät näytä olevan minua varten, koska ovuloin niin tajuttoman myöhään. Tsemppiä sulle clomien kanssa
  9. H

Terolut mimmit

Mun exä (ja lapseni isä) saa uuden kumppaninsa kanssa kaksoset :-) Tärppäs heti. Olen todella iloinen heidän puolesta ja siitä, että lapseni saa odottamiaan sisaruksia, mutta onhan se viiltävää koko ajan kuunnella, että äiti, nyt ne vauvat on sen ja sen kokosia ja masu sen ja sen kokonen ja...
  10. H

Terolut mimmit

Hei Seemi ja tervetuloa joukkoon. Hyvä jos sulla on lääkäri ja voit kysyä asiaa. Tuo, jonka tänne laitoin oli vaan jonkun ihmisen kirjoitus yhdestä viestiketjusta, eli ei sitäkään oikein totuutena voi lukea. Jos voisit, vaikka meille tänne laittaa, että mitä se lääkäri sulla vastaa! Se...
  11. H

Terolut mimmit

miss_piggy jos sulla on gyne, niin hän varmastikin tietää, että miten niitä syödään. Mun ongelmahan on just se, että kun mulla ei ole hoitavaa lääkäriä, niin ei oikein ole ketään keltä kysyä, vaan koko ajan olen näiden kirjoitusten ja omien mielikuvien varassa. En kyllä itse lähtisi gynen...
  12. H

Terolut mimmit

Allaolevan oli yksi kirjoittanut toiseen viestiketjuun aikoja sitten. Lainaan sen tähän: [SIZE=4]Minulla olisi tietoa ehkä tähän juttuun. Sain itsekin juuri Tero-kuurin, jonka aloitan oviksen jälkeen. Minulla on säännöllinen kierto, mutta gyne-täti suositteli teroja TUKEMAAN mahdollista...
  13. H

Terolut mimmit

Mun ajatukset kiertää näköjään kehää tän kuurin kanssa.
  14. H

Terolut mimmit

miss_piggy Nyt mun ovis tapahtui kp 40. Eli jos alan ottamaan Teroja kp 15, niin mun järki ainakin sanoo, ettei se ovi kerkee tulla siinä kierrossa ollenkaan. Ensimmäisen lapseni kohdalla kuukautisten ja ultran mukaan saatujen laskettujen aikojen välissä oli kk, mikä siis kertoo, että ovuloin...
  15. H

Terolut mimmit

Luis tsemppiä! Luin täältä kaksplussan yhdestä keskustelusta, että ne terot voivat todella vaikuttaa siihen, että ovulaatio ei tule (miss_piggy). Nyt toisaan itse painiskelen tässä sen asian kanssa, että aloitanko ne sauraavassa kierrossa vai tyydynkö vain siihen,että minulla on vaan paljon...
  16. H

Terolut mimmit

Luis Kiitos paljon tärkeistä avauksista. Nyt osaan ehkä lukea näitä juttuja paremmin. Eli nyt on kp 46 ja viime viikolla tunsin to ja pe ihan selvästi, että ovuloin. Muutaman päivän oli selkeät oireet ja kivut. Ihan älytöntä, että tämä kierto on mennyt näin pitkäksi - se näköjään karkaa ihan...
  17. H

Terolut mimmit

Luis Mulla on aina ollut tosi pitkä kierto, ei varmaan koskaan ihan normi 30 pvää. Täällä on mulle ihan hirveesti uusia sanoja, joita en ymmärrä esim. luteaalivaihe. En usko, että tuosta kokeilemisesta haittaakaan on - tai näin ainakin toivon. Onko siitä tiputtelusta jotakin haittaa? Siis...
  18. H

Terolut mimmit

Tiuhti87 En oikein jaksa uskoa. Tai sitten en uskalla toivoa. Tosin eka raskaus oli ihana yllätys. Silloin tosin oli melkein kymmenen vuotta nuorempi, mutta ihan yhtä epäsäännöllinen kierto.
  19. H

Terolut mimmit

Kiitos Tiuhti87: nämä Terot on ilmeisesti aika lieviä hormooneja vielä. Ehkä kokeilen niitä ja testailen ovulaatiota testillä seuraavassa kierrossa. Nyt on menossa kp 40 ja kovasti odotan, että pääsen tikuttamaan, jos vaikka plussaa näyttäisi. Kova on turvotus, mutta näin on aina ennen...
  20. H

Terolut mimmit

Se tapahtuu kp 20 paikkeilla, yleensä jälkeen sen ehkä 23, 24, jos pystyn kroppaani lukemaan oikein. Tarvii varmaan ostaa niitä ovistestejä. Mieluiten menisin "luomuna", mutta, kun joku sanoi, että jos on piiiitkä kierto, niin on parempi heti tasata se. Mitä ajattelette tästä? Eli...

Yhteistyössä