Hakutulokset

1. H

lastensuojelu ja eläinsuojelu asiako?

onhan se tietty kaikkien oma asia jos vetää viinaa tai kaljaa päähänsä,mutta jos tilanne tommonen että rahaa vähän ja koti on ku pommi olis räjähtäny,4 lasta,kissoja niin kannattasi varmaanki energiat käyttää kodin siistimiseen,lasten ja elukoitten hoitoon ja rahaa säästysi jos ei koko ajan...
  2. H

ilmotus tehä,kun ei oo hyväksyttävää että edes isä ottaa kun lapset paikalla ja varsinkin kun lapset noin pieniä! Ja kyllähän sitä nyt kaksi ihmistä kerkeää asunnon siivota vaikka 4 lasta onkin,ettei siellä vaipat lötkötä lattioilla,kyllä meidän äiti kerkesi siivota vaikka lapsia oli 5,ei...
  3. H

Kajaanilaisia äitejä?

kajaania sinä olet? Niin olisi kiva tutustua!
  4. H

Onko siellä kumpikin vanhempi kännissä? :/
  5. H

Kajaanilaisia äitejä?

Reissaaminen kahden pienen kanssa on varmasti ikimuistettavaa :D Mites teillä päivät sujuu poikien kanssa?
  6. H

Kajaanilaisia äitejä?

Voih ihan olen unohtanu tänne kirjoitella :/ Olisi aika hyvä idea ruveta jotai tapaamista järkkäämään =)
  7. H

Kajaanilaisia äitejä?

Tervetuloa joukkoon,ja ei mitn haittaa vaikka vauvaa ei enää olekkaan sinulla =) ootkos ihan kotiäitinä?
  8. H

Kajaanilaisia äitejä?

luvattiin?? meille sanotiin että esikoinen 4v saa rokotteen vasta viikolla 48,ja että kaikista järkevin et tulee sitten vauvan ja esikoisen kans viikol 48 hakee rokotukset nii kumpiki saa ne.
  9. H

Kajaanilaisia äitejä?

onko tullu mitää oireita rokotuksen jälkeen kun itse menen lapsien kans viikolla 48 ottaa rokotukset.
  10. H

Kajaanilaisia äitejä?

ala 6kk-3vuotta olevien rokotukset? missä terveysasemalla meinaatte käydä ottaa ne?
  11. H

Kajaanilaisia äitejä?

tosta SI rokotteen ottamisesta??
  12. H

Kajaanilaisia äitejä?

ku kaikki melkei tuntuu olevan lehtikankaan kulmilta,asuuko kukaa täällä teppanan kulmilla? :) minkäs ikäinen sinä olet? onkos teillä kotona vilskettä kun on kaksoset ja pikkuneiti? =)
  13. H

Kajaanilaisia äitejä?

autumn olet? =)
  14. H

Kajaanilaisia äitejä?

oli esikoissen kohdalla sama juttu että paino oli synnytyksen jälkeen hyvissä lukemissa,mut sitte lihoin,sitten ennen kuin rupesin odottamaan toista lastani laihduin 20kg ja olin tosi hoikka.Toisen raskauden aikana tuli 19kg painoo,jälkitarkastuksessa neuvolan täti sanoi että oon normaali...
  15. H

Kajaanilaisia äitejä?

ole itse kokenut keskenmenoa,niin voin uskoa että teistä on tuntunut mahdottoman pahalta :| ja minulla ja miehelläni ei ole ollut mitään raskaaksi tulo ongelmiakaan,mutta uskon että turhauttavalle varmaan tuntuu jos kovasti yrittää eikä lasta vaan näy. Mutta onneksi olette saaneet ihanaiset...
  16. H

Kajaanilaisia äitejä?

en ole ollut töissä,olen ajattellut hoitavani lapset ihan kouluikään asti kotona jos suinkin mahdollista,mies saa hoitaa tuon työssäkäynnin ainakin nytten.Tästä asiasta olen kullut monelta napatusta kun haluan lapseni hoitaa itse enkä laittaa heitä päiväkotiin :| Mutta kaikillahan saa...
  17. H

Kajaanilaisia äitejä?

ainakin olen kohdannut neuvolassa ennakkoluuloja,sairaalassa kun esikoinen syntyi:sairaalalla oltiin koko ajan kummastelemassa että voi miten nuori olen.Toisen lapseni aikaan sanoin jo neuvolassa että parempi mennä kaksillekkin tieto että en enää sulata paskamaista käytöstä minua kohtaan sen...
  18. H

Kajaanilaisia äitejä?

ennakkoluuloista sen verran että meillä oli sellanen neuvolantäti joka ehdotteli esikoisen aikaan että mun äidin tai anopin pitäisi mun lapsi hoitaa kun olin nii nuori.Onneksi sain vaihdettua terkkaria :) Joo mulle on turha kenenkää tulla puhumaa mitn etten osaisi hoitaa lapsiani ku oon...
  19. H

Kajaanilaisia äitejä?

myös kääntyä massulleen ja vähän yritetään ryömiä,mutta yleensä menee pienellä hermo kun ei pääse kunnolla eteenpäin ja kovasti sylissä yrittää nousta istumaan :) esikoisen kans päivisin muovaillaan muovailuvahoilla,pelataan muistipelejä,leikitään legoilla,mies leikkii pojan kans...
  20. H

Kajaanilaisia äitejä?

pienokainen parantuu =) Ei olle mekään käyty missää kerhoissa,kaipailisin kyllä nuorten äitien seuraa kun 88 oon syntyny ja tuntuu välillä että vanhemmilla äideillä on ennakkoluuloja aika paljon nuoria äitejä kohtaan :| Oletko sinä nuorena äippänä kohdannu ennakkoluuloista käytöstä?

Yhteistyössä